// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰

انتشار نسخه آلفا Call of Duty: Vanguard در روزهای آتی

حساب کاربری توییتر پلی استیشن با انتشار یک تیزر اعلام کرده که نسخه آلفا بازی Call of Duty: Vanguard به‌زودی در اختیار کاربران پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد.

چندی پیش بود که بازی Call of Duty: Vanguard با انتشار یک تریلر معرفی و همچنین زمان دقیق عرضه بازی هم اعلام شد. این در حالی است که اکتیویژن (Activision)، ناشر کالاف دیوتی: ونگارد، نسخه آلفا بازی را برای کاربران پلی استیشن درنظر گرفته است.

حساب کاربری توییتر پلی استیشن با انتشار یک تیزر، اعلام کرده که در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ اوت) و ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران، نسخه آلفا ونگارد در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. همچنین تا تاریخ هفت شهریور ماه (۲۹ اوت) و ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران قادر به تجربه‌ی نسخه آلفا Call of Duty: Vanguard خواهید بود. 

نکته جالب این است که کاربران پلتفرم‌های ذکر شده برای تجربه بازی نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس یا پیش‌خرید کردن بازی ندارند، اما کاربران کشور آلمان به‌خاطر درجه سنی بازی و قوانین مربوطه، باید اشتراک پلاس داشته باشند یا کاربران ژاپن، باید هزینه جزئی را برای تجربه‌ی بازی پرداخت کنند. در ادامه مشخص شده که پری‌لود نسخه آلفا کالاف دیوتی: ونگارد از ساعت ۲:۳۰ امروز یعنی یکم شهریور ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

دراین‌میان اشاره کنم که کاربران Call of Duty: Black Ops Cold War و همچنین Call of Duty: Modern Warfare ازطریق منوی بازی خود، قادر به اجرا کردن نسخه آلفا هستند. تمامی شرکت کنندگان در نسخه آلفا، یک Calling Card و یک Emblem را در بازی اصلی و همچنین COD: Warzone (پس از ادغام هر دو بازی) دریافت خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از نسخه آلفا بازی Call of Duty: Vanguard را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده