نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۷

انتشار دو تریلر جدید از بازی Age of Empires IV

روز گذشته شرکت مایکروسافت با انتشار دو تریلر بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی بازی موردانتظار Age of Empires IV را به نمایش گذاشت.

در فاصله‌ی دو ماه تا انتشار قسمت چهارم سری استراتژيک Age of Empires، استودیوی کانادایی Relic Entertainment با انتشار ویدیو‌های جدیدی از تجهیزاتی که در این بازی در دسترس بازیکنان قرار دارد رونمایی کرده است. پیش از این یک تریلر گیم‌پلی کامل از این بازی در جریان کنفرانس ایکس باکس در E3 2021 منتشر شده بود که تاریخ عرضه این بازی را مشخص می‌کرد و نمایش‌های دیگری نیز با موضوع جنگ‌های صدساله که بخشی از کمپین داستانی این بازی به حساب‌ می‌آید، ماه گذشته منتشر شده بود.

این دو تریلر جدید که تحت عنوان مجموعه ویدیو‌های Weapons of War منتشر شده‌اند، کاربرد تجهیزات جنگی Nest of Bees Rockets و Trebuchet را در هنگام نبرد نمایش می‌دهند. براساس این دو ویدیو، تیرهای Nest of Bees به‌عنوان برگ برنده نیروهای چینی در مقابل دشمنان قدرت‌مندتر به حساب می‌آیند و از منجنیق‌های Trebuchet برای شکستن دیوار دفاعی دشمنان استفاده می‌شود.

شما می‌توانید در ادامه این دو تریلر جدید را تماشا کنید:

براساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده می‌دانیم که بیشتر مکانیک‌ها و سیستم‌های گیم‌پلی Age of Empires IV از بازی محبوب Age of Empires II (که موفق‌ترین نسخه از این مجموعه نیز محسوب می‌شود) الهام گرفته شده است. طبق تایید مایکروسافت داستان این بازی در دوران قرون وسطی اتفاق می‌افتد و هشت حکومت انگلستان، چین، مغول، هند، فرانسه، عباسیان، روسیه و امپراتوری روم به‌عنوان تمدن‌های قابل بازی در هنگام عرضه در دسترس بازیکنان خواهد بود.

تمامی کاربرانی که پیش از انتشار بازی آن را از فروشگاه مایکروسافت روی ویندوز و پلتفرم استیم پیش‌خرید کنند، بسته‌الحاقی Dawn of the Dukes برای بازی Age of Empires II را که مدتی پیش منتشر شد نیز به‌عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

بازی Age of Empires 4 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و هم‌زمان روی سرویس ایکس باکس گیم پس برای پلتفرم پی‌سی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده