نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۲

Quake 2 و Quake 3 Arena به سرویس گیم پس اضافه شدند

شرکت بتسدا اعلام کرد که دو بازی Quake 2 و Quake 3 Arena به‌صورت رایگان دردسترس مشترکین سرویس گیم پس روی پلتفرم پی سی قرار گرفته‌اند.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که به‌تازگی استودیوی اید سافتور در جریان رویداد QuakeCon 2021 از نسخه‌ ریمستر‌ اولین بازی Quake رونمایی کرد. درکنار بهبود جنبه‌های بصری و پشتیبانی از رزولوشن 4K، این بازی همراه‌با دو بسته الحاقی The Scourge of Armagon و Dissolution of Eternity و یک بسته الحاقی جدید تحت عنوان Dimension of the Machine که توسط استودیوی ماشین گیمز در حال توسعه است روانه بازار خواهد شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت نیز در اقدامی دو بازی Quake 2 و Quake 3 Arena را به‌صورت رایگان دردسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار داده است. البته باید توجه داشته باشید که برخلاف ریمستر تازه معرفی شده که قرار است کنسول‌ها میزبانی آن را برعهده بگیرند، اما حالا تنها مشترکین سرویس گیم پس روی پلتفرم پی سی قادر به تجربه دو نسخه دوم و سوم مجموعه Quake هستند.

در راستای همین موضوع ساعاتی پیش نیز شرکت بتسدا در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که با اضافه شدن این دو بازی، درمجموع تعداد آثار بتسدا روی سرویس گیم پس از مرز سی بازی عبور کرده و در آینده نیز به تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد.

بازی های بتسدا روی سرویس گیم پس مایکروسافت

درنهایت نوبت شما است تا نظرات خود درخصوص سرویس گیم پس مایکروسافت و آثار موجود در آن را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده