نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۱

حالت Horde Mode و اصلاحات بیشتر در آپدیت 6.66 بازی DOOM Eternal

توسعه‌دهندگان استودیوی اید سافتور، در ویدیوی جدیدی به تشریح تغییرات و موارد جدیدی که در آپدیت 6.66 بازی DOOM Eternal به آن اضافه خواهد شد، پرداخته‌اند.

نمی‌توان گفت که حدوداً چه زمانی شاهد معرفی نسخه‌ی جدیدی در مجموعه‌ی DOOM خواهیم بود؛ اما می‌توان به جرأت ادعا کرد که DOOM Eternal یکی از بهترین و به یادماندنی‌ترین بازی‌های این مجموعه بود که همچنان با آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی جدید بازیکنان را درگیر نگه می‌دارد. این بازی سال گذشته منتشر شده و تاکنون دو بسته الحالی به همراه آپدیت نسخه نسل جدید خود را دریافت کرده است. درحالی که به نظر می‌رسد ماجراهای پیش روی دووم اسلیر حداقل در بازی دووم اترنال به پایان رسیده است، توسعه‌دهندگان اید سافتور هنوز به ارائه آپدیت‌های بیشتر و اصلاح ساختار فنی و گیم‌پلی بازی ادامه می‌دهند. حالا و در جدیدترین اخبار منتشر شده، می‌دانیم که در در ادامه باید چه انتظاری از آپدیت جدید DOOM Eternal داشته باشیم.

همان‌طور که در رویداد QuakeCon امسال نیز اعلام شده بود، آپدیت بعدی بازی Eternal با عبور از شماره‌های 6.61 تا 6.65 به‌عنوان آپدیت 6.66 منتشر خواهد شد. این بسته‌ی به‌روزرسانی حالت Horde Mode را که قبلاً برای این بازی معرفی شده بود، به آن اضافه خواهد کرد. در این حالت تک نفره، بازیکن باید دربرابر امواج پی در پس دشمانی که به سمت او حمله‌ور می‌شوند، مقاومت کرده و زنده بماند.

کاستوم جدید دووم اسلیر در بازی DOOM Eternal

این آپدیت همچنین بخش Battlemode را نیز به‌طور کلی بازطراحی خواهد کرد تا مکانیزم مچ‌میکینگ را ارتقاء بخشیده و یک میدان نبرد جدید به نام Stronghold را به آن اضافه کند. درنهایت اضافه شدن Master Levelهای جدید را خواهیم داشت که World Spear و Mars Core نامیده می‌شوند. شما می‌توانید در ویدیوی رسمی منتشر شده، به صحبت‌های توسعه‌دهندگان نیز نگاهی داشته باشید.

DOOM Eternal هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، PS4، ایکس باکس وان، پی سی، سوئیچ و استیدیا قابل دریافت است. هنوز صحبتی مبنی بر زمان عرضه آپدیت 6.66 مطرح نشده است. در پایان نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده