نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰

رونمایی از NHL 22 ؛ توسعه یافته با فراست بایت

الکترونیک آرتز با انتشار تریلری به‌صورت رسمی از بازی NHL 22 با موتور بازی‌سازی فراست‌بایت رونمایی کرد.

دوباره به روزهایی از سال نزدیک می‌شویم که یکی‌یکی نسخه‌های جدید بازی‌های شبیه‌ساز ورزشی از راه می‌رسند. یکی از همین بازی‌هایی که طرفداران زیادی نیز دارد مجموعه NHL است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش الکترویک آرتز طبق سنت سالانه خود، با انتشار تریلری از بازی NHL 22 برای علاقه‌مندان به ورزش هاکی پرده‌برداری کرد. باتوجه به تغییر موتور بازی‌سازی و استفاده از فراست‌بایت، بهبودهای گرافیکی زیادی در این نسخه اعمال شده است. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی NHL 22 دعوت می‌کنم تا نگاهی کوتاه به آنچه قرار است به‌زودی عرضه شود، داشته باشید.

دانلود ویدیو از آپارات

امسال سران EA برای تصویر روی کاور بازی خود به سراغ بازیکن مطرح ورزش هاکی یعنی آستون متیوز رفته‌اند. همان‌طور که اشاره شد به‌لطف استفاده از موتور بازی‌سازی فراست‌بایت، در NHL 22 نورپردازی، سایه‌ها، VFX و بسیاری موارد دیگر با پیشرفت و بهبود قابل‌توجهی مواجه شده‌اند. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده این نسخه در تاریخ ۲۳ مهر (پانزده اکتبر) علاوه‌بر کنسول‌های نسل هشتم، برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز روانه بازار خواهد شد.

در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت الکترونیک آرتز بازی NHL 22 را پیش‌خرید کنند. البته برای افرادی که تمایل دارند سه روز زودتر به بازی دسترسی پیدا کنند، یک نسخه تحت عنوان X-Factor Edition نیز درنظر گرفته شده است.

حال نوبت شما است تا درصوتریکه از طرفداران هاکی و سری بازی‌های NHL هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی NHL 22 را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده