// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۰

نسخه نسل نهمی بازی The Elder Scrolls: Skyrim معرفی شد

در جریان رویداد QuakeCon بتسدا نسخه Anniversary Edition بازی Skyrim را معرفی کرد و جزئیات آن را در دسترس قرار داد.

The Elder Scrolls: Skyrim را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازی‌های بتسدا دانست که در نسل هفتم در دسترس کاربران قرار گرفت و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند. همچنین تابه‌امروز شاهد بازعرضه‌های متفاوتی از این بازی از جمله عرضه نسخه نسل هشتمی آن بوده‌ایم تا کاربران بیشتری قادر به کسب تجربه The Elder Scrolls: Skyrim باشند. 

این در حالی است که بتسدا، قصد دارد اسکایریم را برای نسل نهم هم در دسترس قرار دهد. در جریان کوئک‌کان اعلام شد که به مناسبت سالگرد ۱۰ سالگی اسکایریم، نسخه Anniversary Edition این بازی عرضه خواهد شد. The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition تنها یک بازعرضه ساده نیست و شامل محتویات جدیدی از Creation Club نظیر مأموریت‌های جدید و فعالیت‌هایی نظیر ماهیگیری می‌شود. 

آن دسته از کاربرانی که نسخه اسپشال ادیشن بازی را خریداری کرده بودند، می‌توانند با خرید پک آپگرید درنظر گرفته شده، بازی خود را به نسخه سالگرد تبدیل کنند. همچنین خریداران The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition روی کنسول‌های نسل هشتمی، به رایگان می‌توانند نسخه نسل نهمی بازی را دریافت کنند. 

در انتها مشخص شده که The Elder Scrolls: Skyrim Anniversary Edition در تاریخ ۲۰ آبان ماه (۱۱ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین علاقه‌‌مندانی که هنوز اسکایریم را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند نسخه اسپشال ادیشن بازی را خریداری و تمامی محتویات عرضه شده درکنار بازی اصلی را تجربه کنند. دراین‌میان اشاره کنم که کاربران این نسخه، فارغ از اینکه بازی خود را به نسخه سالگرد ارتقا دهند یا خیر، تعدادی از محتویات Creation Club را هم دریافت می‌کنند. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده