نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۸

احتمال عرضه ریمستر بازی Quake برای کنسول های نسل قدیم و جدید

با رده‌بندی مجموعه Quake احتمال معرفی نسخه ریمستر اولین بازی این مجموعه محبوب افزایش پیدا کرد.

بنابر جدیدترین اخبار، بازی Quake در وب‌سایت ESRB برای کنسول‌‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی‌سی رده‌بندی شده است. به این ترتیب شایعاتِ بازگشت این مجموعه‌ی محبوب در رویداد Quake Con 2021 بیش از پیش قوت گرفته‌اند. رویداد Quake Con 2021 از پنجشنبه ۲۸ مرداد (امروز) آغاز می‌شود و در ساعت ۲۲:۳۵ دقیقه نیز پنلی ویژه به‌مناسبت ۲۵ سالگی مجموعه Quake با حضور اعضای اید سافتور و ماشین گیمز برگزار خواهد شد.

پیش از این در توضیحات این پنل از «نسخه‌ی احیا‌شده»ای صحبت شده بود، به احتمال بسیار فراوان این توصیف به نسخه‌ای جدید از بازی Quake مربوط می‌شود. به همین ترتیب احتمال می‌رود نسخه‌ای جدید از بازی Quake امشب رونمایی شود. البته برنامه‌های Quake con 2021 به یک پنل درباره بازی Quake محدود نمی‌شوند و در این رویداد شاهد برنامه‌هایی برای بازی‌ Deathloop، بازی Fallout 76 و بازی DOOM Eternal هم خواهیم بود.

این برنامه‌ها پشت سرهم پخش می‌شوند و در برنامه مربوط‌به بازی Deathloop نگاهی عمیق به این بازی انداخته می‌شود و درباره حالت چند نفره آن نیز صحبت می‌شود. در برنامه‌ی مربوط‌به Fallout 76 اعضای تیم سازنده درباره جهان‌های مجموعه‌ی Fallout صحبت می‌کنند. در برنامه مربوط‌به DOOM Eternal نیز مارتی استراتون و هیوگو مارتین اخباری تازه از استودیو به‌دست خواهند داد.

آیا شما کاربران زومجی تاکنون یکی از بازی‌های Quake را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما درباره این مجموعه چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده