نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر زمان عرضه Ghost of Tsushima Director's Cut

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Ghost of Tsushima Director's Cut بازیکنان را برای ماجراجویی در جزیره‌ی ایکی آماده می‌کند.

در تاریخ ۲۹ مرداد ۲۰ (اوت)، بسته‌ی الحاقی جزیره‌ی ایکی همراه‌با پیشرفت‌های نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Ghost of Tsushima درقالب یک پکیج با نام Director's Cut در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. به‌همین مناسبت و با نزدیک شدن به‌موعد عرضه‌ی این محتوای جدید، ساکرپانچ ساعاتی پیش تریلر زمان عرضه‌ی آن را منتشر کرد.

در این تریلر تمامی محتویاتی که در کات کارگردان گوست آو سوشیما گنجانده شده‌ است را می‌بینیم. از لحظات مهم داستانی که جین ساکای در بازی گوست آو سوشیما طی کرد، لحظاتی از محتوای جدید بخش Legends و صدالبته، تکه‌هایی از سفر جدید شبح سوشیما به‌جزیره‌ی ایکی و مقابله‌اش با انخسر خاتون. نکته‌ی جالبی که در این تریلر می‌بینیم، یادآوری لحظه‌ی کشته شدن پدر جین است که به روایت شدن قصه‌ای کاملا شخصی و احتمالا واکاوی بیشتر شخصیت جین ساکای در محتوای ایکی اشاره می‌کند.

اکسپنشن داستانی ایکی حدود ۲۰ ساعت محتوای داستان‌محور و ۲۰ ساعت محتوای آنلاین را به‌بازی Ghost of Tsushima اضافه می‌کند. مواردی مثل بهره‌گیری از هپتیک فیدبک، ادپتیو تریگر و هماهنگی لب و کلام (لیپ سینک) دوبله‌ی ژاپنی (بهبود انیمیشن‌ها) ازطریق آپگرید ۱۰ دلاری نسخه‌ی پلی استیشن 5 در دسترس دارندگان نسخه‌ی کارگردان گوست آو سوشیما قرار می‌گیرد. مواردی مثل افزوده شدن Lock on به‌بخش مبارزات و بهبود وضوح تصویر نیز در تاریخ ۲۹ مرداد امسال ازطریق یک آپدیت کاملا رایگان، به بازی اضافه خواهند شد.

بسته‌ی الحاقی ایکی آیلند و نسخه‌ی کارگردان بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۹ مرداد راهی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌شوند. بررسی‌های این بازی نیز فردا ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به‌وقت ایران، در دسترس قرار خواهند گرفت. در ادامه توجه شما را به‌این تریلر هیجان‌انگیز جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده