// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۹

انتشار آپدیت و محتویات جدید برای Rainbow Six Siege ؛ نقشه و اپراتور تازه

به‌تازگی فصل سوم از سال ششم بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Crystal Guard در دسترس قرار گرفت و شامل نقشه و اپراتور جدید می‌شود.

۶ سال از عرضه بازی Rainbow Six Siege می‌گذرد و یوبیسافت به‌واسطه‌ی عرضه فصل‌های مختلف در هر سال، مدام در حال گسترش جهان بازی است. هر فصل شامل اپراتورهای جدید می‌شود تا بازیکن‌های تازه وارد بتوانند پس از تجربه و کسب پول داخل بازی، اپراتورهای بیشتری را آزاد کنند. دیروز فصل سوم از سال ششم Rainbow Six Siege در دسترس قرار گرفت.

ازاین‌رو کاربران پس از آپدیت بازی خود، به Operation Crystal Guard دسترسی پیدا می‌کنند. در جریان این فصل شاهد اعمال تغییراتی روی مهارت‌های سایر اپراتورها نظیر فیوز، IQ، Twitch و میوت هستیم. همچنین در این فصل شاهد اضافه شدن اپراتور جدیدی به نام اوسا هستیم. یکی از ویژگی‌های اوسا، این است که یک شیلد ضدگلوله داشته و می‌تواند از آن به‌عنوان یک سنگر متحرکت برای هم‌تیمی‌ها استفاده کند. 

در فصل‌های گذشته، شاهد اعمال تغییراتی روی بعضی از نقشه‌های قدیمی بازی بودیم تا حس و حال تازه‌ای را ارائه دهند. در جریان Operation Crystal Guard هم یوبیسافت تغییراتی را روی نقشه‌های Club House، Coastline و Bank هستیم. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا فصل سوم از سال ششم بازی Rainbow Six Siege را تجربه کرده‌اید؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده