// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۰

آغاز تحقیقات آژانس حقوق کاری سنگاپور درباره شرکت یوبیسافت

شعبه سنگاپور یوبیسافت که همچنان مشغول ساخت بازی Skull and Bones است، به‌خاطر اتهام‌های مربوط‌به آزار و اذیت کارمندها در محیط کار و برخوردهای غیرمنصفانه با آن‌ها مورد بازجویی قرار می‌گیرد.

پس از انتشار گزارش‌های مربوط‌به رفتارهای بد با کارمندهای یوبیسافت سنگاپور، حالا سیستم قانونی این کشور تحقیقات راجع به آن‌ها را آغاز کرده است؛ تا عملکرد این شرکت در برخورد منصفانه با اعضا را بسنجد. مدتی قبل گزارشی از راه رسید که توضیح می‌داد در شعبه سنگاپور یوبیسافت، حتی حقوق‌ها هم با در نظر داشتن نژاد شخص پرداخت می‌شوند و فرهنگ سمی کاری تا این حد قدرتمند شده است. تحقیقات فعلی بسیار جدی به نظر می‌رسد و اگر اثبات شود که شعبه سنگاپور یوبیسافت واقعا در روش‌های کاری خود رفتارهای ناعادلانه از جمله آزار و اذیت جنسی را جا داده بود، این شرکت تنبیه خواهد شد.

در صورت اثبات وجود تبعیض در شرکت، وزارت نیروی انسانی سنگاپور می‌تواند این شعبه از یوبیسافت را تا دو سال از صدور ویزای کاری یا تمدید ویزاهای فعلی محروم کند؛ تا عملا طی دو سال یوبیسافت سنگاپور مجبور به استخدام مردم سنگاپور شود و کم‌کم کارمندهای خارجی فعلی خود را هم از دست بدهد. چرا؟ چون مطابق گزارش‌ها یوبیسافت عامدانه به کارمندهای سنگاپوری حقوق کمتری می‌داد و کارمندهای خارجی حقوق بالاتری می‌گرفتند.

البته یوبیسافت همچنان تمام اتهام‌ها را رد می‌کند. این شرکت درکنار Riot Games و اکتیویژن بلیزارد گروهی از تیم‌های بسیار ثروتمند جهان بازی‌های ویدیویی را تشکیل می‌دهد که طی هفته‌های اخیر با اتهام‌ها و تحقیقات رسمی مواجه شده‌اند.


منبع Games Industry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده