نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۰

رکوردشکنی تعداد کاربران فعال بازی Sea of Thieves

مایکروسافت اعلام کرد که تعداد کاربران فعال بازی Sea of Thieves در ماه ژوئن پس از انتشار بسته الحاقی A Pirate's Life رکوردشکنی کرده است.

براساس مطلبی که استودیوی Rare در وبلاگ رسمی بازی Sea of Thieves منتشر کرده، تعداد کاربران فعال این بازی آنلاین در ماه ژوئن به رقم ۴.۸ میلیون نفر رسیده است. این تعداد بازیکن به‌عنوان رکورد بیشترین میزان کاربران فعال که ماهانه به انجام این بازی جهان باز از زمان انتشار آن در ماه مارس سال ۲۰۱۸ می‌پردازند، به حساب می‌آید.

جو نیت، تهیه‌کننده بازی انتشار بسته الحاقی A Pirate's Life در ماه ژوئن را به‌عنوان دلیل این تعداد تحسین برانگیز بازیکنان فعال می‌داند. آپدیت «زندگی یک دزد دریایی» که در جریان سیزن سوم آپدیت‌های سالانه این بازی و پس از رویداد E3 2021 شرکت مایکروسافت منتشر شد، یک خط داستانی جدید و شخصیت محبوب کاپیتان جک اسپارو از مجموعه دزدان دریای کارائیب را به محتویات بازی اضافه می‌کند. این بسته الحاقی با واکنش مثبت منتقدان و کاربران بازی رو‌به‌رو بود و هواداران این موارد اضافه شده را یکی از بهترین تصمیمات در ادامه‌ی روند موفقیت این دنیای آنلاین می‌دانند.

تحلیل‌گران همچنین اضافه شدن بازی به سرویس ایکس باکس گیم پس و انتشار بسته های الحاقی رایگانی مانند A Pirate's Life و  Smuggler's Fortune را از دیگر دلایل اصلی موفقیت این بازی جهان باز در جذب بازیکنان جدید پس از دریافت بازخوردهای پایین‌تر از حد انتظار در زمان عرضه می‌دانند. استودیو Rare همچنین روز گذشته به‌روزرسانی ماه اوت این بازی را معرفی کرد. این آپدیت جدید مواردی مانند شخصیت Condemned Captain Monkey، اسکین Davy Jones Cursed Costume Set و آیتم Cursed Ferryman Ship Collection از دنیای این مجموعه سینمایی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

شما می‌توانید در ادامه تریلر این آپدیت جدید را تماشا کنید:

مطابق اطلاعات منتشر شده، این به‌روزرسانی جدید شامل بهبودهای بیشتری برای پایداری و بالانس بازی خواهد بود و کاربران از همین امروز می‌توانند برای دانلود آن اقدام کنند. حجم این آپدیت برای کنسول ایکس باکس سری اکس حدود ۹/۷۴ گیگابایت، برای ایکس باکس وان ۶/۵۳ گیگابایت و برای نسخه استیم بازی در حدود ۹ گیگابایت خواهد بود.

و در آخر استودیوی Rare اعلام کرد رویداد Gold and Glory Weekend این بازی از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ اوت (۲۹ مرداد تا ۱ شهریور) جریان خواهد داشت و طی آن بازیکنان می‌توانند با تحویل گنج‌های خود به میزان دو برابر طلا و Reputation بیشتر دریافت کنند.

بازی Sea of Thieves هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و همچنین سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده