نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷

مقایسه ویدیویی Crysis Remastered روی ایکس باکس 360 و سری ایکس

استودیوی کرایتک، سازنده و ناشر ریمستر سه‌گانه بازی Crysis، با انتشار تریلری به مقایسه جنبه‌های گرافیکی نسخه ایکس باکس 360 و ایکس باکس سری ایکس پرداخت.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا به‌خاطر دارید که چند ماه پیش بود که استودیوی کرایتک (Crytek) از ریمستر سه‌گانه بازی Crysis تحت عنوان Crysis Remastered Trilogy رونمایی کرد. اثری که قرار است با بهبود جنبه‌های گرافیکی و عملکرد فنی پاییز سال جاری میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده با انتشار تریلری به مقایسه جنبه‌های بصری این بازی روی دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس 360 پرداخته است. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی کوتاه دعوت می‌کنم تا با با آنچه قرار است در آینده‌ای نزدیک روانه بازار شود، بیشتر آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که مشاهده کردید، مقایسه نسخه نسل نهمی بازی Crysis Remastered Trilogy با ایکس باکس 360 خبر از یک تحول عظیمی را می‌دهد. بازی از جنبه‌های مختلف ازجمله، نورپردازی، جزییات تکسچرها، به‌روزرسانی‌های بصری و بسیاری موارد دیگر پیشرفت قابل توجهی داشته است. درکنار این موارد تجربه این اثر با رزولوشنی بین ۱۰۸۰P و 4K با نرخ ۶۰ فریم برثانیه به خودی خود جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. 

باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، قرار است ریمستر سه‌گانه بازی Crysis برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و کنسول‌های نسل هشتم روانه بازار شود.

حال درصورتیکه شما هم از طرفداران سری Crysis هستید، لطفا نظرات خود درخصوص بهبودهای حاصل شده در بازی Crysis Remastered Trilogy را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده