// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۲

Metroid Dread، بیشترین بازی پیش خرید شده روی نینتندو سوییچ در ماه‌های گذشته

طبق آمار گیم‌استاپ، تعداد پیش‌خریدهای Metroid Dread در چند ماه گذشته آن‌قدر بالا بوده که این بازی را درصدر فهرست بازی‌های پیش‌خرید‌شده‌ی نینتندو سوییچ قرار داده است.

Metroid Dread از آن بازی‌هایی است که بازیکنان بسیاری مدت زیادی است منتظر عرضه آن هستند. این بازی از طرفی قرار است اولین اثر دو‌بعدی از مجموعه متروید باشد که پس از نزدیک به دو دهه منتشر می‌شود و از طرفی دیگر اولین بازی جدید متروید از سال ۲۰۱۰ است. همین موارد باعث شده است که طرفداران این مجموعه برای انتشار Metroid Dread روزشماری کنند. همچنین به‌نظر می‌رسد که Metroid Dread قرار است آمار فروش بسیار خوبی را تجربه کند؛ چراکه طرفداران بی‌شمار متروید در زمینه‌ی پیش‌خرید این بازی کولاک کرده‌اند.

براساس گزارش وب‌سایت Nintendo Everything، خرده‌فروشی گیم‌استاپ اخیرا با ارسال ایمیلی به مشتری‌های خود، فهرست ۱۰ بازی برتر چند ماه اخیر نینتندو سوییچ را در زمینه‌ی میزان پیش‌خرید اعلام کرده است. همان‌طور که ممکن است انتظار برود، بازی Metroid Dread در ابتدای این فهرست قرار دارد و آثار بزرگ و مهمی مانند Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl، بازی Shin Megami Tensei 5، بازی Pokemon Legends: Arceus و بازی‌های دیگر در رتبه‌های بعدی جای گرفته‌اند. شما می‌توانید فهرست مذکور را در ادامه مشاهده کنید:

  1. Metroid Dread
  2. Pokemon Brilliant Diamond/Shining Pearl Double Pack
  3. Mario Party Superstars
  4. Pokemon Legends: Arceus
  5. Shin Megami Tensei 5
  6. Pokemon Brilliant Diamond
  7. !WarioWare: Get it Together
  8. Doki Doki Literature Club Plus
  9. Sonic Colors: Ultimate
  10. Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp

متروید از نظر تاریخی هیچ‌وقت مجموعه‌ی پرفروشی محسوب نمی‌شده و شاید به همین خاطر بوده است که نینتندو در طول این سال‌ها به آن اندازه که طرفداران می‌خواستند به آن اهمیت نداده بود. حال اما پس از موفقیت تجاری Metroid Dread که وقوع آن حتمی به‌نظر می‌رسد، نینتندو احتمالا در رویه‌ی خود تجدید نظر خواهد کرد و از این بعد شاهد ساخت نسخه‌های جدیدی از این مجموعه اکشن-ماجراجویی در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر خواهیم بود. Metroid Dread در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درخصوص آمار پیش‌خرید Metroid Dread چیست؟ اگر نینتندو سوییچ دارید، دوست دارید این بازی را تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده