// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۶

کراس‌اور Assassin's Creed با واچ داگز در آپدیت جدید بازی Watch Dogs: Legion

بازی Watch Dogs: Legion یوبیسافت با آپدیت جدید خود می‌خواهد کراس‌اور مجموعه Assassin's Creed با واچ داگز را تحویل گیمرها دهد.

از همان ابتدا قرار بود که خریدارهای سیزن پس بازی Watch Dogs: Legion بتوانند به چهار شخصیت خاص دسترسی پیدا کنند که سه مورد از آن‌ها قبلا از راه رسیده‌اند. با آپدیتی که چند روز تا عرضه‌ی آن باقی مانده است، چهارمین و آخرین قهرمان هم از راه می‌رسد؛ دارسی از فرقه‌ی اساسین‌ها البته آپدیت 5.5 بازی Watch Dogs: Legion فقط او را با خود نمی‌آورد و حتی برای اشخاصی که صاحب سیزن پس نیستند، محتواهای فراوانی دارد.

دارسی شخصیتی است که در خط داستانی اصلی سری بازی Assassin's Creed به رسمیت شناخته نمی‌شود. ولی در جهان بازی Watch Dogs: Legion به‌عنوان عضو انجمن اساسین‌های بریتانیا معرفی شده است. این گروه مطابق توضیحات سازندگان در دوران مدرن فعالیت می‌کند. یوبیسافت موقع اعلام خبر تاکید داشت که این کراس‌اور فقط برای خوشحال کردن برخی از طرفدارها به وجود آمد و اصلا نباید به‌عنوان تایید اتصال کامل جهان مجموعه بازی Watch Dogs با جهان سری بازی Assassin's Creed شناخته شود.

همچون رنچ، ایدن پیرس و Mina Sidhu که هرکدام با قابلیت‌ها و ابزار خود وارد بازی Watch Dogs: Legion شدند، دارسی (Darcy) نیز شمایل و قابلیت‌های خاصی خواهد داشت. باید بدانید که مراحل جدید ساخته‌شده با الهام از سری بازی Assassin’s Creed برای همه‌ی گیمرهای بازی Watch Dogs: Legion در دسترس قرار می‌گیرند؛ همچنین World Missionهایی که با آپدیت 5.5 منتشر می‌شوند. ولی فقط افرادی می‌توانند این مراحل را با دارسی و به‌عنوان یک اساسین پشت سر بگذارند که سیزن پس را دارند.

بازی واچ داگز لیجن اسسینز کرید یوبیسافت

حالت‌های بازیکن دربرابر بازیکن (PvP) که با نام‌های Invasion و Extraction معرفی شدند و تأخیر خوردند، بالاخره با آپدیت 5.5 عرضه می‌شوند. نسخه‌ی آزمایشی حالت جداگانه‌ی Legion of the Dead هم روی کنسول‌ها قرار می‌گیرد. در همین حین Resistance Mode را هم خواهیم داشت که یوبی‌سافت آن را «ارائه‌کننده‌ی روشی جدید برای تجربه‌ی بخش تک‌نفره‌ی بازی واچ داگز لیجن می‌داند.

بازی Watch Dogs: Legion برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، گوگل استیدیا، آمازون لونا، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شده است.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده