نویسنده: شعیب شاهدی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

عبور تعداد کاربران Control از ۱۰ میلیون ؛ انتشار اطلاعاتی از دنباله این بازی

گزارش مالی استودیو رمدی حاکی از موفقیت مداوم بازی Control است. مراحل ساخت دنباله‌ی این بازی شروع شده است.

با خیال راحت می‌توانیم بگوییم که Control یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ میلادی محسوب می‌شود. این بازی اکشن-ماجراجویی محصول Remedy Entertainment است که توانست موفقیت‌های زیادی را در بازار و همچنین بین منتقدان کسب کند. در جدیدترین گزارش مالی سالیانه رمدی، این شرکت اعلام کرده که بازی کنترل از زمان عرضه توانسته است بیش از ۱۰ میلیون کاربر را به‌خود جذب کند. البته در این گزارش خبری از میزان فروش نیست ولی می‌دانیم در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی این بازی ۲ میلیون نسخه فروش داشته است.

همچنین پیش‌تر اعلام شد که سازندگان بازی تصمیم گرفته‌اند سرمایه‌گذاری بزرگی را روی IP کنترل انجام دهند، که با‌توجه‌به این آمار خیره‌کننده جای تعجبی ندارد. البته همکاری متداوم سازنده با ناشر بازی Control که شرکت 505Games است نقش به‌سزایی در این موضوع داشته است. اخیرا اعلام شد که یک بازی co-op و PvE به‌نام Condor در مراحل ساخت قرار دارد که اسپین آف بازی Control است. همچنین رمدی بارها تاکید کرده است که «در آینده یک بازی کنترل با بودجه‌ی بزرگ‌تر» خواهیم داشت که به‌احتمال زیاد دنباله‌ی بازی اصلی به‌حساب می‌آید. طبق صحبت‌های رمدی مشخص شد این بازی در مراحل اولیه ساخت قرار دارد که سازندگان ترجیح می‌دهند آن را «فاز اولیه ایده‌پردازی و شکل‌گیری» بنامند.

در حال‌حاضر بازی Control روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی سی و استادیا در دسترس است. همچنین این بازی روی نینتندو سوییچ عرضه شده است ولی فقط ازطریق خدمات ابری در دسترس مخاطبان قرار دارد.

نظر شما درباره‌ی دنباله‌ی بازی Control و آمار بالای کاربران بازی اصلی چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده