نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۰

آغاز فرایند تولید پروژه AAA جدید رمدی و اپیک گیمز

براساس گزارش‌های منتشر شده، پروژه AAA و بزرگ استودیوی رمدی و اپیک گیمز وارد فرایند تولید شده است.

استودیوی Remedy Entertainment حدوداً یک سال پیش برای ساخت دو بازی جدید با اپیک گیمز قرارداد امضا کرد که یکی از آن‌ها قرار است یک پروژه رده بالای AAA باشد. اوایل سال ۲۰۲۱ شایعات زیادی درباره این بازی مطرح شده بود که به اتفاق، Alan Wake 2 را به آن نسبت می‌دادند. حالا گزارش جدیدی در این خصوص منتشر شده که به آغاز فرایند تولید این بازی اشاره دارد.

شرکت رمدی در گزارش مالی اخیر خود تأیید کرده که پروژه AAA جدید آن‌ها با پشتیبانی مالی اپیک گیمز بالاخره به فرایند تولید وارد شده است. ضمن اینکه روند توسعه‌ی دیگر پروژه‌ی جدید آن‌ها با همکاری اپیک گیمز نیز پیشرفت خوبی داشته است.

Remedy علاوه‌بر این، پیشرفت روند توسعه بازی CrossfireX را نیز خیلی خوب توصیف می‌کند و از برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی این بازی در سال جاری میلادی می‌گوید. در این بین، Vanguard، پروژه‌ی کو-آپ و رایگان (free-to-play) رمدی نیز به‌صورت همزمان فرایند ساخت خود را دنبال کرده و به مرحله تست گیم‌پلی نیز وارد شده است.

رمدی در ادامه‌ی گزارش خود از افزایش تعداد کارکنان خود به ۳۰۰ نفر اشاره کرده که باتوجه به پروژه‌های متعددی که در این شرکت در دست ساخت است، منطقی به نظر می‌رسد. علاوه‌بر موارد ذکر شده، دنباله بازی Control نیز وارد مراحل پیش تولید شده و یک اسپین آف PvE co-op از ان به نام Condor نیز برای آینده برنامه‌ریزی شده است.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده