نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۸

انتشار اولین تریلر بسته الحاقی بازی Life is Strange: True Colors

اسکوئر انیکس اولین تریلر بسته الحاقی بازی Life is Strange: True Colors با نام Wavelengths را منتشر کرد که در آن با شخصیت استف همراه می‌شویم.

بازی Life is Strange: True Colors در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برای پلتفرم‌های گوگل استیدیا، پی‌سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. اما درکنار بازی اصلی، شماره جدید بازی Life is Strange قرار است دارای یک DLC داستانی با نام Wavelengths نیز باشد که تمرکز آن روی شخصیت محبوب استف گینگریچ خواهد بود که بسته‌ی الحاقی Wavelengths در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) منتشر خواهد شد.

حالا در جدیدترین اخبار بازی، اولین تریلر بسته‌ی الحاقی Wavelengths بازی Life is Strange: True Colors منتشر شده است. شخصیت استف گینگریچ برای اولین‌بار توسط دک ناین در بازی Life is Strange: Before the Storm معرفی شد که قرار است نقش مهمی هم در اتفاقات بازی True Colors داشته باشد. در طول بسته‌الحاقی Wavelengths که اتفاقات آن پیش از True Colors جریان خواهد داشت، شاهد سفر استف از آرکدیا بی به هیون اسپرینگز هستیم که قرار است به‌عنوان DJ رادیو این شهر فعالیت کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب مجموعه Life is Strange تماشا کنید.

استف گینگریچ در فروشگاه موسیقی در بازی Life is Strange: Before the Storm

به‌نظر می‌رسد که در این DLC شما وظیفه دارید تا به استف در کارش کمک کنید و ظاهرا در این بازی شاهد لایسنس آهنگ از خواننده و گروه‌هایی مثل Foals ،Alt J ،Sigur Ros و غیره خواهیم بود. داستان بازی در طول فصل‌های مختلف جریان دارد که فروشگاه موسیقی محل اتفاقات بازی در ایام هالووین تا سال نو تغییر می‌کند. در هر حال موسیقی نقش مهمی در داستان و اتفاقات مجموعه بازی Life is Strange دارد و بسیاری در انتظار شنیدن موسیقی‌های مختلف در طول نسخه جدید این بازی هستند.

بسته‌ی الحاقی Wavelengths درواقع به‌عنوان پیش درآمد بازی Life is Strange: True Colors منتشر خواهد شد که این بسته‌الحاقی بخشی از نسخه Deluxe و Ultimate Editions بازی است و برای اولین‌بار کنترل استف به بازیکن داده خواهد شد. همچنین عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Life is Strange: True Colors اخیرا عقب افتاده که قرار است پیش از پایان سال ۲۰۲۱ عرضه شود. علاوه‌براین، عرضه بازی Life is Strange: Remastered Collection نیز تا اوایل سال ۲۰۲۲ عقب افتاده است.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده