// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۹

پخش دو ویدیو بسیار کوتاه از بازی Call of Duty: Vanguard

اکتیویژن تبلیغات بازی Call of Duty جدید را آغاز کرد؛ با دو ویدیو حدودا چهار ثانیه‌ای که در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شدند.

بازی Call of Duty جدید طی سه‌ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی توسط اکتیویژن برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. استودیو Sledgehammer Games به‌عنوان سازنده‌ی اصلی این محصول به‌تازگی یک Meme را به اشتراک گذاشت تا با لو رفتن اجتناب‌ناپذیر اطلاعات مربوط‌به آن شوخی کند. اکانت رسمی Call of Duty در توئیتر نیز سراغ پخش یک ویدیو بسیار کوتاه رفت که فوتیجی از بازی جدید را پر از عبارات «لیک‌ها» و «شایعات» کرده است.

سپس یک یوتیوبر معروف ویدیو بسیار کوتاه دیگری را با عبارت Western Front (جبهه غربی) به اشتراک گذاشت. او تایید کرد که این ویدیو توسط اکتیویژن برای وی ارسال شده است. ما از قبل مطابق اطلاعات لورفته می‌دانستیم که بازی Call of Duty: Vanguard از لحاظ زمانی و مکانی به ترتیب طی دوران جنگ جهانی دوم و داخل اروپا جریان دارد. گزارش‌ها خبر از وجود ۲۴ نقشه، بخش داستانی و درنهایت بخش زامبی ساخته‌شده توسط استودیو Treyarch در بازی Call of Duty: Vanguard داده‌اند. در ادامه این دو ویدیو به‌صورت چسبیده به هم قرار گرفته‌اند.

دانلود از آپارات

گزارش‌ها می‌گویند که بازی Call of Duty: Vanguard با سه نسخه استاندارد، کراس-جن باندل و آلتیمیت در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) به بازار می‌آید. همچنین آن‌ها ادعا می‌کنند که ۲۸ مرداد (۱۹ آگست/اوت) این بازی شوتر بالاخره به صورت رسمی معرفی می‌شود.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده