// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۸

ارائه اطلاعات جدید از بازی Deathloop در رویداد QuakeCon 2021

بتسدا فهرست برنامه‌هایی را که در QuakeCon 2021 برگزار می‌شوند، اعلام کرده است و یکی از آن‌ها شامل ارائه اطلاعات و نمایش‌های بیشتر از بازی Deathloop می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بتسدا فهرست برنامه‌هایی را که در رویداد QuakeCon 2021 برگزار می‌شوند، مشخص کرده است. QuakeCon امسال از تاریخ ۱۹ اوت (۲۸ مرداد) شروع می‌شود و تا ۲۱ اوت (۳۰ مرداد) ادامه دارد و می‌توان آن را ازطریق کانال توییچ بتسدا تماشا کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد که برنامه‌های مهم این رویداد در روز اول برگزار خواهند شد.

اولین برنامه در همان روز ۲۸ مرداد ساعت ۱۰:۳۵ شب به وقت تهران برگزار می‌شود که در آن کوین کلاود و مارتی استراتن از استودیوی id Software و جرک گاستافسن از استودیوی Machine Games به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی Quake از میراثی که این مجموعه از خود به‌جای گذاشته است، صحبت می‌کنند.

برنامه‌ی بعدی در ساعت ۱۱ شب به وقت تهران برگزار می‌شد که سازندگان Deathloop از شعبه‌ی لیون استودیوی آرکین اطلاعات و احتمالا نمایش‌هایی مفصل از این بازی ارائه می‌کنند. سپس در ساعت ۱۱:۳۰ شب برنامه‌ای با حضور تیم توسعه‌ی Fallout 76 برگزار خواهد شد که در آن به Fallout Worlds (به‌روزرسانی بزرگی که برای سرویس اشتراکی Private Worlds بازی فال‌اوت 76 منتشر خواهد شد) نگاهی خواهیم داشت.

پوستر بازی Deathloop و نمایش یک کاراکتر از این بازی

پس از آن، مت فیرور و ریچ لمبرت را از استودیوی ZeniMax Online داریم که در ساعت ۱۲ بامداد درباره‌ی بازی The Elder Scrolls Online صحبت خواهند کرد. همچنین قرار است با خالقان بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim نیز مصاحبه‌هایی انجام شود. این‌طور که گفته شده است، سازندگان اسکایریم می‌خواهند در این برنامه‌ درباره‌ی لحظات ابتدایی بازی صحبت کنند.

در ادامه روز اول QuakeCon 2021، مارتی استراتن از اید سافت‌ور همراه‌با هیوگو مارتین دوباره برمی‌گردد و در ساعت ۱ بامداد روز ۲۹ مرداد اطلاعات جدیدی از بازی DOOM Eternal ارائه می‌دهد. احتمالا ایدسافت‌ور در این برنامه می‌خواهد درباره‌ی حالت Horde دووم ایترنال صحبت کند که جایگزین حالت لغو‌شده‌ی Invasion ‌می‌شود. علاوه‌براین‌ها، به مناسبت برگزاری QuakeCon 2021 قرار است در فروشگاه‌های مختلف روی بازی‌های بتسدا تخفیف‌هایی اعمال شود که درمیان آن‌ها نام DOOM Eternal، فال‌اوت 76 و Dishonored 2 به چشم می‌خورد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده