// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

تاریخ عرضه Tetris Effect: Connected برای نینتندو سوییچ

بازی تحسین‌شده‌ی Tetris Effect: Connected در آینده‌‌ی نزدیک برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بازی Tetris Effect  که در سال ۲۰۱۸ برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد، توانست جانی تازه به بازی کلاسیک و محبوب تتریس ببخشد و مورد تحسین منتقدین و بازیکنان قرار بگیرد. این بازی سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر و با این نسخه، ویژگی‌های جذاب و جدیدی از جمله یک حال کوآپ چندنفره به بازی اضافه شد. حال خبر رسیده که نسخه‌ی کامل و بهبودیافته‌ی این بازی پازلی با پسوند Connected قرار است به‌دست بازیکنان بیشتری برسد.

درجریان نمایش اخیر Indie World نینتندو اعلام شد که بازی Tetris Effect: Connected در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. بعضی از دارندگان سوییچ مدت‌ها بود که منتظر عرضه‌ی Tetris Effect: Connected برای کنسول‌شان بودند. حتی برخی‌ها ممکن است فکر کنند که این بازی باید خیلی از زودتر از این‌ها برای کنسول نینتندو عرضه می‌شد. البته حالا نینتندوبازهایی که طرفداران تتریس هستند دیگر خیال‌شان راحت شده است که یکی از بازی‌های بسیار خوب تتریس را به‌زودی می‌توانند تجربه کنند.

Tetris Effect: Connected در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده