نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۷

تریلر جدید گیم پلی Metal Slug Tactics؛ تأیید انتشار بازی برای نینتندو سوییچ

گیم‌پلی جدید بازی Metal Slug Tactics شخصیت‌های خاطره‌انگیز مارکو، تارما، اری و فیو را در یک باس فایت بزرگ به تصویر می‌کشد. نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۲ این بازی را دریافت می‌کند.

بازی Metal Slug Tactics، نسخه جدیدی از مجموعه‌ی فوق‌العاده محبوب و شوت ام آپ Metal Slug است که در کشور ما بیشتر با نام «سرباز کوچولو» شناخته می‌شد. این بازی تاکتیکال RPG در سال ۲۰۲۲ برای پی سی (ازطریق استیم) و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. استودیوی Dotemu and Leikir علاوه‌بر انتشار این خبر، ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی بازی را منتشر کردند که مکانیزم سینک (Sync) یا همگام سازی بازی را در مبارزه‌ علیه باس Aeshi Nero نشان می‌دهد. در ادامه توجه شما را به تریلر جدید بازی جلب می‌کنیم.

 مشاهده تریلر گیم پلی Metal Slug Tactics در یوتیوب

شخصیت های Metal Slug Tactics

در این ویدیو، شخصیت‌های آشنایی مانند مارکو (Marco)، فیو (Fio)، تارما (Tarma) و اری (Eri) را به همراه دستگاه مکانیکی SVX-15D Slugnoid مشاهده می‌کنیم. باوجود اینکه در بازی Metal Slug Tactics استراتژی حرف اول را می‌زند، این بازی برخی المان‌های روگ‌لایک را نیز در خود جای می‌دهد. مثلاً قسمت‌های جدید استیج مبارزات بازی به طوری کلی و به همراه دشمنان حاضر در آن به‌معنی واقعی از بالا به محیط بازی افتاده و بازیکنان می‌توانند از مبارزات بازی تجربه کسب کرده و سلاح‌ها و پرک‌های قوی‌تری را برای برتری بر دشمنان خود به‌دست بیاورند.

بازی Metal Slug Tactics علاوه‌بر مکانیزم Sync که امکان حمله‌ی همه‌جانبه و همزمان را به سمت هدف مورد نظر فراهم می‌کند، یک نشانگر Adrenaline نیز به سیستم بازی اضافه شده که می‌توان با آن حملات سنگین و فوق‌العاده‌ای را به دشمن وارد کرد. این بازی از ارزش تکرارپذیری بالایی برخوردار بوده و رفته رفته چالش‌های و مبارزات دشوارتری را به بازیکن ارائه می‌کند.

به‌طور کلی به نظر می‌رسد که Metal Slug Tactics بازی کاملاً مناسبی برای تجربه روی کنسول دستی نینتندو سوییچ باشد. این بازی که اولین‌بار در جریان رویداد سامر گیم‌فست (Summer Game Fest) معرفی شد، قرار است با همکاری با شرکت SNK به دنیای پلتفرم‌های مدرن بازگردد. استودیوی Dotemu قبل از این با بازسازی Streets of Rage 4 بازخوردهای بسیار خوبی را از آن دریافت کرده بود و حالا با یک نسخه‌ی جدید از یک مجموعه‌ی به‌شدت کلاسیک و محبوب دیگر، باز هم خبرساز شده است. با انتشار جزئیات تکمیلی در ماه‌های آینده، با زومجی همراه باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده