// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۴

نمایش راه های جدید پیشرفت گیمر در تریلر بخش آلتیمیت تیم بازی FIFA 22

الکترونیک آرتز به نمایش تریلر بخش آلتیمیت تیم بازی FIFA 22 پرداخت که گفته این شرکت قرار است راه‌هایی جدید برای پیشرفت و رقابت را به گیمرها معرفی کند.

امکانات بیشتر برای شخصی‌سازی در داخل و خارج از زمین، یکی از پیشرفت‌هایی است که شرکت EA قول وجود آن در بخش آلتیمیت تیم بازی FIFA 22 را می‌دهد. همچنین در آلتیمیت تیم فیفا 22 شاهد بازگشت بازیکن‌هایی بزرگ به زمین فوتبال خواهیم بود. سازندگان می‌گویند که آن‌ها در Division Rivals بازی فیفا ۲۲ بیش‌ازپیش به گیمرها فرصت برای تصمیم‌گیری راجع به رقابت‌های خود می‌دهند. زیرا سیستم پیشرفت آن فصل به فصل شده است. همچنین شما می‌توانید کنترل بیشتری روی مواردی همچون شادی‌های پس از گل جمعیت حاضر در ورزشگاه و خود بازیکن‌های تیم داشته باشید.

وضعیتی که یک فصل را در آن به پایان می‌رسانید، مشخص‌کننده‌ی وضعیت شما در آغاز فصل بعدی خواهد بود. شما هر هفته و همین‌طور آخر هر فصل رقابت می‌توانید جوایز خود را دریافت کنید. همچنین فیفا 22 شما را به بیشتر بازی کردن دعوت می‌کند. زیرا به تعداد بازی‌هایی که کرده باشید، در انتهای فصل رقابت جایزه می‌گیرید؛ فارغ از اینکه در آن‌ها برنده یا بازنده بوده‌اید.

دانلود ویدیو از آپارات

با FUT Heroes می‌توانید بازیکن‌های بزرگ گذشته را وارد تیم خود کنید که بیشتر از بازیکن‌های دیگر شانس هماهنگ شدن با افراد مختلف حاضر در تیم را دارند. بازی FIFA 22 در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی، گوگل Stadia و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. ولی شوربختانه قرار نیست روی تک‌تک این پلتفرم‌ها تجربه‌ای یکسان را به شما ارائه دهد. مثلا برخی از سیستم‌های حاضر در گیم‌پلی نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس به طرزی عجیب جایی در نسخه‌ی PC ندارند. نسخه‌ی نینتندو سوییچ هم که عملا ربطی به نسخه‌های دیگر ندارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده