// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۳

رونمایی از نقشه کامل بازی Forza Horizon 5

استودیو Playground Games به‌تازگی نقشه‌ی کامل دنیای بازی Forza Horizon 5 را منتشر کرده است.

استودیو Playground Games در آخرین قسمت از نمایش ویدیویی !Forza Horizon 5: Let's Go نقشه‌ی کامل بازی Forza Horizon 5 را نشان داد و پس از آن نیز این عکس را در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرد.

مایک براون، مدیر خلاق این استودیو، در مورد نقشه‌ی آینده‌ی بازی Forza Horizon 5 گفت:« این نقشه ۵۰ درصد بزرگتر است، بنابراین یک و نیم برابر اندازه‌ی نقشه‌ی بازی Forza Horizon 4 محسوب می‌شود.»

در جاهای دیگر این ویدئو، استودیو Playground Games جزئیات بیشتری از ۱۱ مناطق جغرافیایی متمایز و منحصر‌به‌فرد موجود در بازی از جمله Canyon ،Tropical Coast، Farmland، Arid Hills، Jungle، Living Desert، Rocky Coast، Sand Desert، Swamp، Urban City of Guanajuato و Volcano را به اشتراک گذاشت.

بازی Forza Horizon 5 در مکزیک جریان دارد و به‌گفته توسعه‌دهنده آن، در بر گیرنده‌ی متنوع‌ترین دنیا در میان دنیاهای این سری بازی می‌شود. براون در مصاحبه‌ای با Xbox Wire گفت:« ما از ابتدا می‌دانستیم که می‌خواهیم این بزرگ‌ترین نقشه‌ی Forza Horizon باشد. بااین‌حال میدانستیم اگر ما بخواهیم بزرگ‌ترین باشیم، باید بیشترین تنوع را نیز ارائه دهیم.»

«مکزیک تقریباً انگار کل جهان در یک کشور است و شامل قله‌های برفی، جنگل‌های گرمسیری، دره‌های خیره‌کننده، سواحل زیبا، سازه‌های باستانی و شهرهای مدرن می‌شود. وقتی فرهنگ باورنکردنی مکزیک برای مثال موسیقی، هنر، تاریخ و مردم را نیز در نظر بگیرید هیچ مکان هیجان انگیز‌تری برای بازی Forza Horizon وجود ندارد.»

بازی فورزا هورایزن 5 در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۸ آبان ۱۴۰۰) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود. استودیو Playground Games به‌تازگی اضافه کردن اتومبیل‌ها و ویژگی‌های جدید به بازی Forza Horizon 4 را قبل از عرضه بازی Forza Horizon 5 متوقف کرده است همچنین ماه گذشته استودیو Turn 10 اعلام کرد که بازی Forza Motorsport 7 در تاریخ ۲۴ شهریور ماه از فروش خارج می‌شود.

در ادامه شما می‌توانید نقشه‌ی این بازی را ببینید.

نقشه ی کامل بازی فورزا هورایزن ۵


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده