// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰

وجود بیش از ۱.۵ میلیون تمدن منحصربه‌فرد در بازی Humankind

استودیوی Amplitude تریلر جدیدی از Humankind منتشر کرده است که در آن اشاره می‌شود بازی در مواردی مانند تعداد تمدن‌های منحصر‌به‌فرد، واحدهای نظامی و زیست‌بوم‌ها بسیار گسترده است.

دیروز متوجه شدیم که بازی Humankind، جدیدترین اثر استودیوی Amplitude قرار است در روز عرضه به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شود. حال سازندگان تریلر جدیدی از این بازی استراتژی منتشر کرده‌اند که هدف آن نشان دادن گستردگی بازی از جنبه‌های مختلف است؛ از تعداد تمدن‌ها و موارد قابل شخصی‌سازی گرفته تا تنوع زیست‌بوم‌ها و واحدهای نظامی.

Humankind از خیلی جهات به مجموعه‌ی Civilization شباهت دارد. برای مثال، بازیکنان باید هدایت تمدنی را از شکل ابتدایی آن به‌دست بگیرند و مسیر آن را در میان دوره‌های مختلف تاریخی تعیین کنند. در هیومن‌کایند می‌توان شهرها را گسترش داد، به فناوری‌های جدید رسید و همچنین قدرت دیپلماسی، نظامی و علمی خود را افزایش داد. یکی از ویژگی‌های مهم بازی این است که در هر دوره‌ی تاریخی می‌توان از میان ۱۰ نوع تمدن یکی را انتخاب کرد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. اگر این انتخاب‌ها را به تمام دوره‌های تاریخی که بازیکن از آن عبور می‌کند تعمیم دهیم، متوجه می‌شویم که برای پیشرفت یک تمدن تعداد بسیار زیادی مسیر مختلف وجود دارد.

در همین راستا، در تریلر اشاره می‌شود در Humankind امکان ساخت بیش از ۱.۵ میلیون تمدن متفاوت وجود دارد. علاوه‌بر این، در بازی درکل ۱۲۹ واحد نظامی متفاوت، ۱۰ زیست‌بوم مختلف در نقشه‌ی بازی، ۴۵ گونه‌ی جانوری، ۹۳ نوع فناوری مختلف و تعداد بسیار زیادی گزینه‌های شخصی‌سازی برای آواتار در بازی وجود دارند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Humankind در تاریخ ۱۷ اوت (۲۶ مرداد) برای پلتفرم‌های پی سی و گوگل استادیا منتشر خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی گستردگی بازی هیومن‌کایند چیست؟ آیا فکر می‌کنید این بازی می‌تواند انتظارات طرفداران سبک استراتژی را برآورده کند؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده