نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸

عرضه بازی Darksiders III برای نینتندو سوییچ

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، بازی هک‌ اند اسلش Darksiders III به‌زودی و در ماه مهر برای کاربران کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار خواهد شد.

اگر از طرفداران بازی‌های سبک هک اند اسلش باشید، به احتمال بسیار زیاد برای یک‌بار هم که شده یکی از نسخه‌های سری دارک‌ سایدرز را تجربه کرده‌اید؛ اثری که اولین نسخه آن در سال ۲۰۱۰ توسط دو استودیوی Vigil Games و THQ روانه بازار شد.

پس از اینکه اواخر سال ۲۰۱۸ استودیوی بازی‌سازی گانفایر گیمز (Gunfire Games) سومین نسخه از سری Darksiders یعنی بازی Darksiders 3 را برای کاربران پی سی و کنسول‌های نسل هشتم عرضه کرد، حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش مشخص شد که به‌زودی نینتندو سوییچ نیز میزبان این اثر خواهد شد. 

نسخه نینتندو سوییچ بازی Darksiders III قرار است با همکاری دو استودیوی گانفایر گیمز و THQ Nordic در تاریخ هشتم مهرماه (۳۰ سپتامبر) به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی منتشر شود. براساس اطلاعات ارایه شده برچسب قیمت این بازی ۳۹.۹۹ دلار تعیین شده است.

تیم سازنده ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که بازی Darksiders 3 روی نینتندو سوییچ به‌همراه تمام محتواهای قابل دانلود خود ازجمله Keepers of the Void و The Crucible منتشر خواهد شد.

حال نوبت شما است تا درصورتیکه از طرفداران سری بازی‌های دارک سایدرز هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص نسخه نینتندو سوییچ بازی را با ما و سایر مخاطبان زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده