// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

اضافه شدن ویژگی Cross-Progression به بازی Apex Legends در سال ۲۰۲۲

استودیوی ریسپاون می‌گوید Cross-Progression به مشکل پیچیده‌ای برای آن‌ها تبدیل شده است. بااین‌حال، آن‌ها در تلاش هستند تا این ویژگی را در سال ۲۰۲۲ به Apex Legends اضافه کنند.

بسیاری از بازیکنان Apex Legends منتظر اضافه شدن ویژگی Cross-Progression به این بازی بتل رویال هستند. با این ویژگی کاربران دیگر خیال‌شان راحت است که میزان پیشرفت آن‌ها و آیتم‌هایی که در بازی به‌دست آورده‌اند، به‌طور کامل به تمام پلتفرم‌ها انتقال داده می‌شود.

در همین راستا، استودیوی Respawn Entertainment اخیرا جلسه‌ی پرسش‌و‌پاسخی مجازی در ردیت راه انداخته بود و از طرفداران اپیکس لجندز می‌خواست هرسوالی که درباره‌ی فصل ۱۰ این بازی (به نام Emergence) دارند، از آن‌ها بپرسند. دراین‌میان، یکی از کاربران از تیم سازنده پرسید که آیا آن‌ها می‌توانند حدودی بگویند چه زمانی کراس پراگرشن به اپیکس لجندز اضافه می‌شود؟ رایان ریگنی، مدیر روابط‌عمومی بازی اپیکس لجندز در پاسخ به این کاربر می‌گوید این قابلیت «سال بعد» به بازی می‌آید.

ریگنی در ادامه توضیح می‌دهد: «کراس پراگرشن به مشکل پیچیده‌ای تبدیل شده است که باید حل شود. موضوع فقط این نیست که از پس رفع چالش‌های فنی بربیاییم و حساب‌های کاربری فعلی را [روی پلتفرم‌های مختلف] با یکدیگر ادغام و یکپارچه کنیم. ما با مسائل حقوقی و قراردادی نیز مواجه‌ایم و مثلا درباره‌ی خرید آیتم‌ها روی برخی پلتفرم‌ها مشکلاتی وجود دارد. کشورهای مختلف قوانین متفاوتی دارند و کلا اوضاع به‌هم‌ریخته‌ای است. با این وجود، ما مشغول توسعه‌ی این ویژگی هستیم و خود را به ارائه‌ی آن متعهد می‌دانیم.»

مشکلی که ریگنی درباره‌ی خریدهای درون‌برنامه می‌گوید به این صورت است: اگر بازیکنی برای مثال چند آیتم تزئینی و غیرتزئینی در اپیکس لجندز روی نینتدو سوییچ خریده باشد، نمی‌تواند با همان حساب کاربری در نسخه‌ی پی سی بازی وارد شود و آیتم‌های خریداری‌شده‌ی خود را مشاهده کند.

چندوقت پیش بود که خبر رسید Apex Legends قربانی هک گسترده‌ای شده است. کسانی که این بازی را هک کرده بودند، برخی طرفداران تایتان‌فال بودند و با این کار می‌خواستند توجه استودیوی ریسپاون را به حملات DDoS‌ای جلب کنند که باعث شده بود بخش چندنفره‌ی بازی‌های تایتان‌فال غیر‌قابل‌بازی شود. پس از این بود که ریسپاون گفت هکرها «اطلاعات باارزشی به‌دست نیاورده‌اند» و این حمله تنها کار اضافه به تیم توسعه‌ی اپیکس لجندز تحمیل کرده است. ریسپاون همچنین اشاره کرد که این موضوع باعث شده است کار روی جنبه‌هایی از بازی از جمله قابلیت کراس پراگرشن به تأخیر بیفتند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده