// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵

ساخت یک بازی رانندگی جهان باز در Dreams توسط دو نفر

بازی رانندگی جهان باز Frontier به‌تازگی توسط دو سازنده‌اش در بازی Dreams در دسترس قرار گرفته است.

بازی Dreams از استودیوی Media Molecule را می‌توان پلتفرم ایده‌آلی برای بازیکنانی دانست که درحالی‌که به بازی‌سازی علاقه دارند، به نرم‌افزارهای تخصصی این حوزه تسلط یا دسترسی ندارد. این افراد با استفاده از رابط کاربری نسبتا ساده‌ی دریمز می‌توانند خلاقیت‌های خود را در یک اثر قابل بازی پیاده کنند و از همه مهم‌تر، آن را با دنیا به اشتراک بگذارند.

دراین‌بین اما کسانی هم پیدا می‌شوند که برای تکمیل اثر ساخته‌شده‌ی خود در دریمز زحمت زیادی می‌کشند و سعی می‌کنند آن را کمی بیشتر به بازی‌های استودیویی نزدیک کنند. یکی از جدیدترین نمونه‌های این بازی‌‌ها Frontier است که از دیروز در دسترس دارندگان دریمز قرار گرفته است. در این بازی رانندگی جهان باز بازیکنان می‌توان در جهان آن گشت‌و‌گذار کنند، در مراحل تایم ترایال شرکت کرده و آیتم‌های کالکتبل جمع‌آوری کنند. تریلری نیز از Frontier منتشر شده است که می‌توانید در در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نکته‌ی جالب این‌جا است که کل بازی فرانتیر توسط دو نفر ساخته شده است. درواقع کاربری به نام sanderobros با همکاری یک طراح جلوه‌های بصری به نام SDorin این بازی را توسعه داده‌اند که این آخری روی طراحی ماشین‌ها، قطعات قابل شخصی‌سازی آن‌ها و نقش‌و‌نگارهای روی ماشین‌ها کار کرده است. SDorin فیزیک ماشین‌ها را نیز کمی بهبود داده است. sanderobros همچنین گفته که قرار است موارد بیشتری به Frontier اضافه شود و احتمالا بازی به‌زودی از پلی استیشن VR پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Frontier چیست؟ فکر می‌کنید دو سازنده‌ی بازی باید چه مواردی را به آن اضافه کنند؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده