// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۷

اشاره تریلر جدید بازی Metroid Dread به پایان خط داستانی مجموعه

شرکت ژاپنی نینتندو تریلر تازه‌ای از Metroid Dread را ارائه داد که به پایان یافتن خط اصلی داستانی مجموعه با این بازی اشاره دارد.

اگر مجموعه بازی Metroid و مجموعه بازی Metroid Prime را از یکدیگر جدا کنید، متوجه می‌شوید که عرضه‌ی بازی Metroid Dread اتفاق بسیار جالب و مهمی است. این محصول عملا پس از ۱۹ سال یک بازی جدید را به مجموعه اصلی و دوبعدی Metroid می‌آورد. در همین حین مراحل ساخت بازی Metroid Prime 4 نیز در حال جلو رفتن هستند. جالب این‌جا است که شایعات از ۱۶ سال قبل به انتشار بازی Metroid Dread از سوی نینتندو برای تکمیل خط داستانی اصلی اشاره داشتند. حالا تنها چند ماه تا تجربه شدن بازی Metroid Dread توسط گیمرها باقی مانده است.

این بازی تک‌نفره‌ی جدید که با همکاری استودیو MercurySteam و تیم Nintendo EPD ساخته می‌شود، داستان سموس (Samus) را بعد از اتفاقات بازی Metroid Fusion محصول سال ۲۰۰۲ ادامه می‌دهد. او به‌تنهایی مشغول بررسی یک سیاره‌ی جدید و مرموز است؛ درحالی‌که ربات‌های شوم .E.M.M.I قصد شکار وی را دارند.

دانلود ویدیو از آپارات

ویدیو مرموز جدید و جالب پخش‌شده برای بازی Metroid Dread در حالی از راه رسید که این مجموعه به‌تازگی تولد ۳۵سالگی خود را پشت سر گذاشت. سازندگان می‌گویند که بازی Metroid سال ۱۹۸۶، بازی Metroid II: Return of Samus سال ۱۹۹۱، بازی Super Metroid سال ۱۹۹۴ میلادی، بازی Metroid Fusion سال ۲۰۰۲ و بازی Metroid Dread سال ۲۰۲۱ تشکیل‌دهنده‌ی یک خط داستانی بزرگ اصلی هستند؛ قصه‌ای با محوریت متروید و سموس که بالاخره با بازی جدید به پایان می‌رسد.

ماجراجویی طولانی‌مدت سموس آران به‌عنوان یک شکارچی در ۶ آگست/اوت ۱۹۸۶ (۱۵ مرداد ۱۳۶۵) و با عرضه‌ی بازی Metroid روی Famicom Disk System آغاز شد. گیمرها در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) با بازی Metroid Dread روی کنسول نینتندو سوییچ مجددا با این قهرمان زن ماندگار همراه می‌شوند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده