// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۳

تریلر جدید Guardians of the Galaxy با محوریت معرفی شخصیت منفی بازی

کاراکتر Lady Hellbender به‌تازگی با انتشار تریلری برای بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy معرفی شده است که یکی از دشمنان نگهبانان کهکشان خواهد بود.

استودیوی کریستال داینامیکس با انتشار بسته‌ی الحاقی War for Wakanda برای Marvel’s Avengers که بلک پنتر را به‌عنوان یک کاراکتر قابل بازی به این بازی اضافه می‌کند، طرفداران این شخصیت را خوشحال کرده است. البته بازی اونجرز تنها اثر مارولی بزرگ در دنیای ویدیو گیم نیست و بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy از استودیوی Eidos Montreal قرار است بازیکنان علاقه‌مند به دنیای فانتزی مارول را به ماجراجویی دیگری ببرد. در بازی نگهبانان کهکشان با گروه قهرمانان معروف این مجموعه همراه خواهیم شد وبا آن‌ها به گوشه‌و‌کنار کهکشان سفر و با دشمنان مختلفی مبارزه می‌کنیم.

حال به‌تازگی تریلری از Guardians of the Galaxy منتشر شده است که در آن یکی از شخصیت منفی این بازی معرفی می‌شود. او کسی نیست جز Lady Hellbender، رهبر Hellraiserها و ملکه‌ی Seknarf Nine. لیدی هل‌بندر را می‌توان کسی دانست که به جمع‌آوری هیولاها و موجودات کمیاب علاقه دارد. در توضیحات زیر این تریلر آمده که  قهرمان‌ها برای اینکه سر یک خریدار کلاه بگذارند، بین خود رای‌گیری می‌کنند که چه کسی را به‌عنوان «موجودی کمیاب» به خریدار معرفی کنند؛ گروت یا راکت. آن خریدار همان لیدی هل‌بندر است و به‌نظر می‌رسد که او از درکس خوشش آمده است. شما می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر Lady Hellbender را از یوتیوب تماشا کنید.

همان‌طور که در تریلر مشخص است، هنگام صحبت با لیدی هل‌بندر در بازی این گزینه پیش رو بازیکن گذاشته می‌شود که مکالمه را با درکس یا استارلرد ادامه دهد. همچنین به‌نظر می‌رسد که لیدی هل‌بندر یکی از دشمنان سرسخت نگهبانان کهکشان باشد که شکست دادن او کار راحتی نخواهد بود. Marvel’s Guardians of the Galaxy در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy چیست؟ آیا فکر می‌کنید این بازی می‌تواند تجربه‌ی قابل‌قبولی از مجموعه نگهبانان کهکشان ارائه دهد؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده