// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۲

تهیه‌کننده Fatal Frame: امیدوارم بازی جدیدی از این مجموعه ساخته شود

کیسوکه کیکوچی، تهیه‌کننده‌ی Fatal Frame می‌گوید امیدوار است انتشار دوباره‌ی Fatal Frame: Maiden of Black Water به ساخت یک بازی جدید از این مجموعه بینجامد.

سال‌های زیادی است که نسخه‌ی جدیدی از مجموعه بازی Fatal Frame ساخته نشده است. آخرین نسخه‌ی Fatal Frame: Maiden of Black Water که در سال ۲۰۱۴ برای کنسول Wii U عرضه شده بود، قرار است پاییز امسال برای پلتفرم‌های فعلی دوباره منتشر شود. حال تهیه‌کننده‌ی فیتال فریم ابراز امیدواری کرده که این مجموعه بازی به‌خواب‌رفته دوباره بیدار شود و درواقع نسخه‌ی جدیدی از آن ساخته شود.

کیسوکه کیکوچی، اخیرا با مجله‌ی فامیتسو مصاحبه‌ای داشته است که وب‌سایت Nintendo Everything آن را به انگلیسی ترجمه کرده است. کیکوچی در مقام تهیه‌کننده‌ی Fatal Frame بر ساخت بازی‌های این سری نظارت می‌کرده است. او امیدوار است که انتشار دوباره‌ی Maiden of Black Water بتواند باعث شود که توجه بازیکنان و طرفداران دوباره به این مجموعه جلب شود و این موضوع به ساخت یک فیتال فریم جدید بینجامد. کیکوچی می‌گوید: «امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی مجموعه، این بازی (Maiden of Black Water) را منتشر می‌کنیم و امیدواریم که طرفداران این فرصت را غنیمت بشمارند و آن را تجربه کنند. ما خیلی دلمان می‌خواهد این موضوع به ساخت یک بازی جدید بینجامد.»

ظاهر شدن روح در گیم‌پلی بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water

کیکوچی همچنین اوایل سال گذشته گفته بود که ساخت نسخه‌ی جدیدی از Fatal Frame به تصمیم نینتندو بستگی دارد و حتی اگر او بگوید دوست دارد چنین اثری ساخته شود، معلوم نیست که نینتندو حتما آرزوی او را برآورده کند. در حال حاضر مشخص نیست که رابطه‌ی نینتندو با کیکوچی و فیتال فریم چگونه است و آیا اصلا آن‌ها تمایلی دارند نسخه‌ی جدیدی از این سری بسازند یا خیر.

Fatal Frame: Maiden of Black Water اولین بازی این مجموعه از سال ۲۰۰۸ است که برای کنسول‌هایی غیر از نینتندو منتشر می‌شود. درواقع نینتندو در سال ۲۰۰۸ بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse را منتشر کرد و از آن زمان تاکنون تمام بازی‌های این مجموعه توسط نینتندو منتشر شده‌اند و در انحصار کنسول‌های این شرکت بوده‌اند. گفتنی است که Mask of the Lunar Eclipse هیچ‌وقت به زبانی غیر از ژاپنی و برای کشورهای دیگر منتشر نشد.

Fatal Frame: Maiden of Black Water در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی مجموعه‌ی Fatal Frame چیست؟ آیا دوست دارید نسخه‌ی جدیدی از آن ساخته شود؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده