// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۷

جا‌به‌جایی بین دنیاهای موازی در تریلر جدید بازی Axiom Verge 2

به‌تازگی تریلری از گیم‌پلی بازی Axiom Verge 2 منتشر شده است که در آن جابه‌جایی شخصیت اصلی بین دو بعد مکانی مختلف نمایش داده می‌شود.

بسیاری از طرفداران سبک مترویدوینیا قسمت اول بازی Axiom Verge را دوست داشتند و از اینکه Axiom Verge 2 قرار است فرمول موفق قسمت اول را بگیرد و آن را بهتر کند، خوشحال هستند. البته به‌نظر می‌رسد که تامس هپ، سازنده‌ی اکسیوم ورج 2 به گنجاندن موارد معمولی در بازی راضی نبوده و ایده‌های بلندپروازانه‌ای در ذهن داشته که در بازی پیاده کرده است. در همین راستا، او ضمن انتشار تریلر جدیدی از گیم‌پلی Axiom Verge 2، طی پستی که در وب‌سایت پلی استیشن نوشته، ایده‌ی جدیدی را که به گیم‌پلی بازی اضافه کرده است، شرح می‌دهد. این ایده چیزی نیست جز اضافه کردن یک دنیای موازی به دنیای عادی بازی.

Axiom Verge 2 دارای نقشه‌ای است که در یک بعد مکانی دیگر قرار دارد. طرفداران قسمت اول اکسیوم ورج احتمالا با مفهوم دنیاهای موازی در این بازی آشنایی دارند. درواقع بازیکنان در طول بازی می‌توانند بین دو بعد مختلف جابه‌جا شوند. طبق گفته‌های هپ، به‌هم‌متصل بودن دو دنیا باعث شده که ازنظر گیم‌پلی، یک بعد به‌کلی جدید در بازی به‌وجود بیاید که بازیکنان را بیشتر به گشت‌و‌گذار ترغیب می‌کند. این دو دنیا Breach World و Overworld نام دارند و هریک حال‌و‌هوا، دشمنان و قابلیت‌های متفاوتی خواهند داشت.

در تریلر زیر کمی از دنیای Breach World نمایش داده می‌شود و در آن شاهد هستیم که شخصیت اصلی بین دو دنیا جابه‌جا می‌شود. علاوه‌براین، در تریلر آپگریدها و قابلیت‌های جدیدی نشان داده می‌شوند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نوعی پهپاد است که در بازی می‌توان آن را هدایت کرد. شما می‌توانید تریلر جدید گیم‌پلی Axiom Verge 2 را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Axiom Verge 2 در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد و تنها می‌دانیم که در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ (تابستان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین به‌تازگی داده‌های جدیدی از اکسیوم ورج 2 در سرورهای نینتندو مشاهده شده است که احتمال عرضه‌ی این بازی را در آینده‌ی نزدیک قوت می‌بخشد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Axiom Verge 2 و گیم‌پلی آن چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده