نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۹

اعلام زمان شروع بتا بازی Riders Republic ؛ انتشار تریلر جدید

صبح امروز شرکت یوبیسافت با انتشار یک تریلر تاریخ انتشار نسخه بتای بازی ورزشی Riders Republic را اعلام کرد.

بازی رایدرز ریپابلیک که توسط استودیوی فرانسوی Ubisoft Annecy در دست توسعه است، سال گذشته و در جریان رویداد Ubisoft Forward شرکت یوبیسافت رسما معرفی شد. این بازی چندنفره جهان‌باز که نوعی دنباله معنوی برای بازی ورزشی کمتر دیده شده یوبی‌سافت یعنی ‌Steep به حساب می‌آید، علاوه‌بر ورزش‌های زمستانی شامل ورزش‌هایی مانند موتورسواری در کوهستان، اسنوبرد، دوچرخه سواری و اسکی نیز خواهد بود.

بتای این بازی از ساعت ۱۱:۳۰ صبح ۲۳ اوت (اول شهریور) به وقت تهران تا ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر ۲۵ اوت (سوم شهریور) برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند از تاریخ ۲۱ اوت (۳۰ شهریور) برای پیش دانلود فایل‌های بازی اقدام کنند. براساس وب‌سایت رسمی بازی حجم این بتا بین ۱۹ تا ۲۱ گیگابایت خواهد بود. در طول این بتا بازیکنان به هفت پارک ملی آمریکا برای رقابت دسترسی خواهند داشت و Bryce Canyon ،Canyonlands ،Grand Teton ،Mammoth Mountain ،Sequoia Park ،Zion National Park و دره Yosemite از جمله این مکان‌ها خواهند بود.

طبق تایید یوبیسافت این بتا به‌صورت محدود برگزار خواهد شد و دسترسی تنها محدود به بازیکنانی خواهد بود که پیش از این در سایت رسمی این بازی برای شرکت در این رویداد ثبت نام کرده باشند. هرکدام از کاربرانی که موفق به دریافت دعوت‌نامه برای این بتا شوند می‌توانند با ارسال یک کد از دو نفر دیگر از دوستان‌شان نیز برای تجربه این بازی دعوت کنند. این بتا برای بازیکنان پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه‌های شخصی ازطریق فروشگاه اپیک گیمز و لانچر Ubisoft Connect در دسترس خواهد بود.

دانلود از آپارات

در این بتا شرکت‌کنندگان قادر خواهد بود تا سه مود اصلی بخش کمپین این بازی را تجربه کنند. مسابقات موتورسواری، ورزش‌های زمستانی و ورزش‌های هوایی (پرواز با لباس‌های مخصوص) به‌عنوان سه شاخه اصلی این رقابت ها در اختیار بازیکنان خواهد بود. علاوه‌براین سه رشته، مود Mass Races نیز نوع جدیدی از رقابت خواهد بود که به بازیکنان اجازه خواهد داد در مسابقاتی با بیش از ۵۰ شرکت‌کننده (۲۰ شرکت‌کننده در کنسول‌های نسل قبل)  که چندین ورزش را در بر خواهد گرفت شرکت کنند. این رویدادها به‌صورت تصادفی روی نقشه بازی ظاهر خواهد شد و بازیکنان می‌توانند با همراهی دیگر پلیرها برای رسیدن به خط پایان رقابت کنند.

دو مود دیگری که در این بتا حضور خواهد داشت، مسابقات Tricks Battle و Free for All خواهند بود. در جریان مسابقات Tricks Battle، بازیکنان در قالب دو تیم ۶ نفره به رقابت خواهند پرداخت و هر گروهی که بیش‌ترین امتیاز را از انجام بدلکاری‌های مختلف دریافت کند برنده خواهد بود. درنهایت دو مود Free for All و Versus Mode تیم‌های مختلف را در جریان پلی‌فهرست‌های تصادفی روبروی هم قرار خواهد داد.

بازی Riders Republic در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) برای سرویس استریم گوگل استیدیا، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده