نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۸

احتمال حضور شخصیتی غافلگیر کننده در بازی Assassin’s Creed Valhalla

ممکن است یکی از شخصیت‌های مشهور سری Assassin's Creed با یک به‌روزرسانی به بازی Assassin’s Creed Valhalla اضافه شود.

هشدار: خبر پیش‌رو پایان بازی Assassin’s Creed Odyssey و همچنین داستان احتمالی یکی از به‌روزرسانی‌های بالقوه Assassin’s Creed Valhalla را فاش می‌کند

یوبیسافت در نظر دارد فعلا از بازی Assassin’s Creed Valhalla پشتیبانی کند و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور یک شخصیت مشهور از سری Assassin's Creed در بازی Assassin’s Creed Valhalla باشیم. طبق جدیدترین اخبار، اینسایدری به‌نام j0nathan توانسته با کاوش در داده‌های Assassin’s Creed Valhalla به اطلاعاتی از مراحل و دیالوگ‌هایی دست پیدا کند که گویا به یکی از به‌روزرسانی‌های ‌آینده این بازی مربوط می‌شوند. براساس این اطلاعات، شخصیت کاساندرا از Assassin’s Creed Odyssey در یکی از به‌روزرسانی‌های آینده‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla حضور خواهد داشت.

در مراحل مذکور که مورد داده کاوی قرار گرفته‌اند، ایور، شخصیت اصلی Assassin’s Creed Valhalla برای یافتن شخصی که ادعا شده رانوی است، به جزیره اسکای می‌رود؛ همچنین ادعا شده که این شخص مسئول به‌وجود آمدن شرایطی اسرارآمیز در جزیره است. گویا شخص مذکور قرار است کاساندرا باشد، نکته آنکه طرفداران پیش از این به شباهت غیرقابل انکار رانوی و کاساندرا اشاره کرده‌اند، رانوی درواقع همسرِ برادر ایور است.

ایوور در میدان نبرد و آماده برای استفاده از هیدن بلید در Assassin's Creed: Valhalla

با اینکه زمان روی دادن وقایع بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و Assassin’s Creed Odyssey چند قرن باهم فاصله دارد، اما به لحاظ روایی حضور کاساندرا در متاخرترین نسخه‌ی Assassin's creed منطقی است. باتوجه‌به پایان‌بندی بازی Assassin’s Creed Odyssey می‌دانیم که کاساندرا تا به زمان حال زنده است و حتی با شخصیتِ زمان حالِ بازی یعنی لیلا حسن نیز دیدار کرده است. بر این اساس حضور کاساندرا در Assassin’s Creed Valhalla می‌تواند منطقی باشد.

زمان مشخصی برای عرضه این به‌روزرسانی احتمالی اعلام نشده است و همچنین یوبیسافت تاکنون نسبت به ادعاهای مطرح شده واکنشی نشان نداده است. بازی Assassin’s Creed Valhalla برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و استادیا در دسترس است. بسته الحاقی بعدی این بازی با نام The Siege of Paris در تاریخ ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) عرضه خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده