// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

بازی Evil Dead: The Game تا سال ۲۰۲۲ تاخیر خورد

استودیوی سازنده‌ی بازی Evil Dead: The Game به‌تازگی اعلام کرده است که به‌دلیل نیاز به زمان بیشتری جهت بهبود بازی، این بازی تا سال بعد میلادی تأخیر خورده است..

طبق آخرین اخبار، انتشار بازی Evil Dead: The Game از استودیو Saber Interactive که یک بازی کووآپ و PvP براساس مجموعه سری فیلم‌های ترسناک افسانه‌ای Evil Dead است، تا فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی (بهمن/اسفند ۱۴۰۰) به تعویق افتاد.

این بازی که توسط Boss Games برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در حال توسعه است، در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. ناشر این بازی تأیید کرد که این زمان اضافی صرف پولیش و برای اطمینان از اینکه این بهترین تجربه بازی Evil Dead برای طرفداران است، خواهد شد همچنین یک بخش تک نفره نیز در این زمان به بازی اضافه می‌شود.

جزئیات بیشتری در مورد شخصیت‌ها و پیش خرید این بازی در آینده ارائه می‌شود. ویدئوی گیم‌پلی بعدی نیز بروس کمپبل را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد خود مرد در این ویدیو حضور خواهد داشت. کمپبل در نقش خودش یعنی اش ویلیامز با شخصیت‌های دیگری مانند کلی مکسول با بازی دانا دلورنزو و پابلو سیمون بولیوار با بازی ری سانتیاگو از برنامه تلویزیونی Ash vs Evil Dead بازی می‌کند.

بازی Evil Dead: The Game نقشه‌های مختلف و بیش از ۲۵ نوع اسلحه را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا مانند اره برقی از آن استفاده کنند. هر شخصیت توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارد و می‌تواند در حالت PvP با شیاطین کندریایی که اشیاء مختلف را تسخیر می‌کنند، مبارزه کند. جزئیات بیشتری در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده