// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۱

تایید عرضه بازی Oxenfree II: Lost Signals برای پلی استیشن 5

درحالی‌که تصور می‌شد بازی مستقل Oxenfree II: Lost Signals حداقل به‌صورت زمانی در انحصار کامپیوتر و نینتندو سوییچ قرار دارد، عرضه‌ی آن برای PS4 و PS5 هم تایید شد.

استودیو مستقل Night School که اکنون اعضای آن مشغول ساخت بازی Oxenfree II: Lost Signals هستند، به‌صورت رسمی اعلام کرد محصول مورد بحث برای کامپیوترهای شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. از آن‌جایی که بخش بازی‌های مستقل پلی استیشن به ریاست شوهی یوشیدا امروز اخباری راجع به بازی‌های ایندی استودیوهای مختلف منتشر کرد، ناگهان فهمیدیم که دنباله‌ی بازی Oxenfree در دسترس گیمرهای کنسول‌های سونی هم قرار می‌گیرد. بازی Oxenfree، محصول سال ۲۰۱۶ برای انواع‌واقسام پلتفرم‌ها عرضه شده است.

رایلی پاورلی به‌عنوان شخصیت اصلی داستان بازی Oxenfree II: Lost Signals معرفی شده است. او بدون حضور مادر در خانواده و توسط پدری بزرگ شد که یک کهنه‌سرباز بود. او در اولین زمان که می‌توانست، محل تولد و بزرگ شدن خود را ترک کرد. از آن زمان هم بین شغل‌های متفاوت و شهرهای گوناگون جابه‌جا شده است تا مسیری واقعی در زندگی پیدا کند. ولی به خاطر یک اتفاق ناگهانی مجبور شد به شهر Camena بازگردد.

حالا او یک محقق محیط زیست است که اصلا و ابدا مقام بالایی در محل کار جدید خود ندارد. اوضاع در شهر به هم ریخته است. طی چند ماه اخیر مردم شهر با انتشار امواج الکترومغناطیسی غیرطبیعی مواجه بودند؛ امواجی که وسایل الکترونیکی و سیستم‌های رادیویی حاضر در کمینا را خراب می‌کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Oxenfree II: Lost Signals در اوایل سال ۲۰۲۲ برای نینتندو سوییچ، کامپیوتر، PS4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

تلویزیون‌ها به شکل رندوم روشن‌وخاموش می‌شوند، ایستگاه‌های رادیویی توانایی انتقال سیگنال‌ها را ندارند و رادارهای هواپیماها در آسمان کمینا با مشکل مواجه هستند. زندگی روزمره‌ی مردم تحت تاثیر امواج الکترومغناطیسی عجیبی قرار گرفته است که همه راجع به سرچشمه‌ی آن‌ها می‌پرسند. شغل حقیقی رایلی هم این است که قدم به بخش‌های مختلف شهر بگذارد تا به کمک نصب فرستنده‌های رادیویی و جمع‌آوری اطلاعات ثبت‌شده توسط آن‌ها سر از ماجرا دربیاورد.

در گیم‌پلی بازی Oxenfree II: Lost Signals شاهد برخی از موارد مشابه با بازی Oxenfree خواهیم بود. شما به صداهای رادیویی گوش می‌دهید که توانایی دریافت سیگنال‌های ماوراالطبیعه را دارد و با افراد مختلف حرف می‌زنید تا قصه شکل بگیرد. در هر حالت بدون شک خیلی‌ها منتظر دنباله‌ی بازی مستقل Oxenfree بودند. حالا می‌دانیم که اگر در بازی Oxenfree 2: Lost Signals قدم به شهر تونلی گارلند بگذاریم، احتمالا با سفر در زمان مواجه می‌شویم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده