نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵

بازی Far Cry 5 را رایگان تجربه کنید

علاقه‌مندان به آثار شوتر اول‌شخص می‌توانند آخرین نسخه از سری فارکرای یعنی بازی Far Cry 5 را از امروز به‌مدت چهار روز روی تمام پلتفرم‌ها تجربه کنند.

یوبیسافت، خالق و ناشر بازی Far Cry 5، به‌تازگی اعلام کرد که این نسخه از مجموعه از تاریخ چهارده مردادماه (پنج اوت) راس ساعت ۲۱:۳۰ شب به‌مدت چهار روز یعنی تا هجده مرداد (۹ اوت) ساعت ۰۰:۳۰ به‌صورت رایگان دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید که این اقدام تیم سازنده محدود به یک پلتفرم خاصی نیست و کاربران روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و سرویس استیدیا قادر به تجربه رایگان بازی خواهند بود.

البته موضوعی که باید به آن دقت شود این است که کاربران ایکس باکس برای تجربه بازی Far Cry 5 ملزم به داشتن اشتراک سرویس ایکس باکس لایو گلد هستند. از طرف مقابل برای گیمرهای پلی استیشن تنها عضویت در سرویس پلی استیشن پلاس کفایت می‌کند. 

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که اخیرا یوبیسافت تریلر جدیدی از نسخه جدید سری فارکرای یعنی بازی Far Cry 6 را منتشر کرده است. در همین‌ رابطه بسیاری اعتقاد دارند اقدام اخیر این استودیو در جهت ایجاد هیجان و ترغیب کاربران برای خرید نسخه دردست ساخت بازی است.

حال اگر شما هم بازی فارکرای 5 را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن و پیش‌بینی‌هایتان از نسخه جدید بازی را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده