نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

رونمایی از باندل بازی Ori برای نینتندو سوییچ برای عرضه در پاییز امسال

با انتشار تریلری یک باندل فیزیکی شامل دو بازی Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisp با برچسب قیمت ۴۹.۹۹ دلار برای کاربران نینتندو سوییچ معرفی شد.

آن دسته از افرادی که به هر دلیلی تابه امروز فرصت تجربه سری Ori را پیدا نکرده‌اند، تیم سازنده برنامه‌ای برای آ‌نها تدارک دیده است. براساس جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش Moon Studios، خالق این مجموعه با انتشار تریلری از یک باندل فیزیکی ویژه برای کاربران نینتندو سوییچ که شامل هر دو بازی Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisp می‌شود، رونمایی کرد. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی این نسخه دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای هر دو بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

علاقه‌مندان از این لحظه می‌توانند با پرداخت ۴۹.۹۹ دلار این نسخه که تحت عنوان Ori: The Collection معرفی شده را پیش‌خرید کنند. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید بازی Ori and the Blind Forest اولین نسخه از این مجموعه محبوب به‌حساب می‌آید که سال ۲۰۱۵ به‌صورت رسمی دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. اتمسفر و جهانی چشمگیر، چالش‌های متنوع و گیم‌پلی مترویدوینیای عمیق همگی دست‌به‌دست هم دادند تا این بازی به یک اثر موفق چه از نظر منتقدین و همین‌طور گیمرها تبدیل شود.

در ادامه موفقیت‌های حاصل شده، تیم سازنده نیز تصمیم گرفت دنباله این بازی را توسعه دهد. نتیجه این تصمیم اثری شد تحت عنوان Ori and the Will of the Wisp. این بازی علاوه‌بر اینکه ضعف‌های نسخه اول خود را بهبود بخشید، درصمن بهبودهایی نیز در بخش‌های گیم‌پلی، جنبه‌‌های بصری و همین‌طور باس‌فایت‌های بازی ایجاد کرد. 

حال نوبت شما است تا درصورت تجربه مجموعه Ori، نظرات خود درخصوص دلایل موفقیت آن را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده