// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

واکنش منتقدین به بازی The Great Ace Attorney

مدتی پیش میانگین نمرات بازی The Great Ace Attorney Chronicles منتشر شد و خبر از یک کالکشن کارآگاهی جذاب را می‌دهد.

اگر از هواداران بازی‌های ویژوال ناول یا همان رمان محور هستید، قطعا نام مجموعه The Great Ace Attorney را شنیده‌اید. یک سری کارآگاهی که در جریان هر پرونده، باید سرنخ‌های مختلفی را پیدا کرده و در انتها در دادگاه از موکل خود دفاع کنید. در سال ۲۰۱۵ بازی The Great Ace Attorney: Adventure برای کاربران نینتندو 3DS ژاپن عرضه شد. همچنین نسخه دوم این بازی هم با نام The Great Ace Attorney 2: Resolve هم در سال ۲۰۱۷ در اختیار کاربران ژاپن قرار گرفت.

این در حالی است که پس از معرفی کالکشن The Great Ace Attorney Chronicles، بالاخره فرصت تجربه‌ی این دو نسخه در قالب یک کالکشن ارزشمند به کاربران غربی داده شد. از نظر داستانی بازی در قرن نوزدهم روایت می‌شود و شاهد ریونوسکه ناروهودو، جد شخصیت فینکس رایت (کاراکتر اصلی نسخه‌های اصلی سری Ace Attorney)، هستیم که باید پرونده‌های مختلفی را حل کند.

مدتی پیش کالکشن The Great Ace Attorney Chronicles عرضه شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین کسب کند. در ادامه نگاهی به نظرات منتقدین در مورد این بازی خواهیم داشت و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

The Great Ace Attorney Chronicles

  • سازنده: کپکام
  • ناشر: کپکام
  • سبک: ویژوال ناور
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ

شخصیت‌های بازی The Great Ace Attorney Chronicles

گاردین: ۱۰۰ از ۱۰۰

همه مواردی که در داستان روایت و نشان داده می‌شود، در انتهای داستان به‌خوبی در یک مسیر قرار گرفته و حتی در رویارویی شخصیت داستانی با موارد مختلف، شاهد یک جسارت نسبت به نسخه‌های قبلی هستیم. اگر پرسیده شود که The Great Ace Attorney Chronicles در قالب یک پکیج کامل، بهترین نسخه از این مجموعه است، بدون هیچ اعتراضی آن را قبول می‌کنم. 

گاد ایز گیک: ۹۵ از ۱۰۰

The Great Ace Attorney Chronicles بهترین نسخه از این مجموعه است و تجربه آن به کاربران پیشنهاد می‌شود.

گیمینگ بولت: ۹۰ از ۱۰۰

استفاده درست از ساختار داستانی با اضافه کردن موارد جذاب، شوخ طبعانه و داستانی هوشمندانه و کاراکترهای عالی، سبب شده تا The Great Ace Attorney Chronicles یک پک فوق‌العاده قوی باشد و ارزش تجربه آن بسیار بالا برود. 

دیستراکتوید: ۹۰ از ۱۰۰

The Great Ace Attorney Chronicles در اولین قدم همه موارد مورد علاقه کاربران این مجموعه را در خود جای داده است.

اسکرین رنت: ۸۰ از ۱۰۰:

The Great Ace Attorney Chronicles یک کالکشن بارز و نمونه برای هوادارانی است که آرزوی پشت میز دادگاه قرار گرفتن را دارند، زندگی انیمه‌ای می‌خواهند، مستندهای تاریخی را دنبال می‌کنند و علاقه‌مند به بازی‌های پازل محور هستند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده