// شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۲

نمایش شهر هیون اسپرینگز در تریلر جدید Life Is Strange: True Colors

بازی Life Is Strange: True Colors در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) عرضه می‌شود و شرکت اسکوئر انیکس یک ویدیو جدید را برای معرفی بیشتر شهر محل وقوع داستان آن پخش کرد.

استودیو بازی‌سازی Deck Nine که سابقه‌ی ساخت بازی Life Is Strange: Before the Storm را دارد و خود آن در ایالت کلرادو واقع شده است، مخاطب‌ها را نیز در بازی Life Is Strange: True Colors به همین بخش از کشور ایالات متحده‌ی آمریکا می‌برد. داستان بازی لایف ایز استرنج جدید در شهر کوچک هیون اسپرینگز (Haven Springs) ایالت کلرادو روایت خواهد شد. به همین خاطر سازندگان بازی Life Is Strange: True Colors و ناشر آن یعنی شرکت Square Enix حالا ویدیو تبلیغاتی جدیدی را پخش کرده‌اند که دقیقا نقاط مختلف همین شهر را به تصویر می‌کشد.

الکس چن، شخصیت اصلی بازی لایف ایز استرنج: ترو کالرز که توانایی درک ماورایی احساسات و شرایط روحی انسان‌های مختلف را دارد، در هیون اسپرینگز می‌تواند سراغ انجام کارهای متفاوتی برود. «یکدلی/درک احساسات یکدیگر» قرار است موضوع اصلی داستان بازی Life Is Strange: True Colors باشد و به همین خاطر لحظات سنگین متعددی در داستان آن وجود خواهند داشت. ولی این دلیل نمی‌شود که گیمر نتواند گاهی در نقش الکس چن خوش بگذراند.

در ویدیو جدید که به شکلی جالب توضیحات حاضر در آن از زبان شخصیت استف روایت می‌شوند، می‌فهمیم که شهر کوچک هیون اسپرینگز میزبان رویدادهای مختلفی خواهد بود که قطعا الکس (بخوانید بازیکن) هم در آن‌ها حضور خواهد داشت؛ از جشنواره بهاری تا یک بازی نقش‌آفرینی بزرگ با شرکت مردم. استف می‌گوید که هیون اسپرینگز شهری کوچک با چشم‌اندازهای نفس‌گیر و قلبی بزرگ است.

دانلود ویدیو از آپارات

در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) بازی Life is Strange: True Colors روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، گوگل Stadia و کامپیوترهای شخصی به‌صورت یک‌جا عرضه می‌شود. در حقیقت برخلاف تمام بازی‌های قبلی لایف ایز استرنج که قسمت به قسمت (اپیزودیک) عرضه می‌شدند، بازی Life is Strange: True Colors به شکل یک‌پارچه در همان روز عرضه از راه می‌رسد.

در همین حین استودیو دک ناین بازی Life Is Strange Remastered Collection (نسخه‌ی ریمستر بازی Life Is Strange، محصول سال ۲۰۱۵ میلادی و نسخه‌ی ریمستر اسپین-آف آن یعنی بازی Life Is Strange: Before the Storm، محصول سال ۲۰۱۷ میلادی) را نیز پیش از پایان یافتن سال جاری میلادی برای تمامی پلتفرم‌های نام‌برده به بازار می‌فرستد. اگر نسخه‌ی گران‌قیمت بازی Life is Strange: True Colors را بخرید، بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه صاحب بازی Life Is Strange Remastered Collection هم می‌شوید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده