// جمعه, ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

رونمایی از بسته الحاقی جدید و رازآلود بازی Outer Wilds

بسته‌ی الحاقی Echoes of the Eye بازی Outer Wilds به‌تازگی با انتشار تریلری معرفی شده است و بازیکنان در آن باید «عمیق‌ترین راز» منظومه‌ی شمسی را کشف کنند.

چند هفته پیش فاش شد که بازی Outer Wilds، اثر استودیوی Mobius Digital قرار است محتوای جدیدی به نام Echoes of the Eye دریافت کند. حال این استودیو با انتشار تریلری از بسته‌ی الحاقی Echoes of the Eye رونمایی کرده است. این بسته‌ی الحاقی شامل موارد عجیب‌و‌غریب و اسرارآمیزی خواهد بود که در تریلر معرفی نیز آن نشان داده می‌شود.

داستان این بسته‌ی الحاقی ظاهرا درباره‌ی موارد جدیدی است که در موزه‌ی بازی به نمایش درآمده‌اند و قرار است بازیکنان را به «آخرین سفر» دعوت کند. به‌نظر می‌رسد که بازیکن باید «عمیق‌ترین راز» منظومه‌ی شمسی را کشف کند. البته این‌طور که گفته شد، این کار عواقبی نیز برای او در پی خواهد داشت. همچنین همان‌طور که در تریلر نیز مشخص است، جلوی نور خورشید توسط چیزی گرفته می‌شود. علاوه‌بر این، در ادامه‌ی تریلر شاهد هستیم بازیکن باید در مکان‌هایی تنگ‌و‌تاریک و احتمالا در عمق یک سیاره که رازهایی را در خود جای داده است، گشت‌و‌گذار کند. شما می‌توانید تریلر معرفی Echoes of the Eye را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Outer Wilds: Echoes of the Eye در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) و روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز و استیم) منتشر می‌شود. همچنین بازی اصلی اوتر وایلدز قرار است در تاریخ نامشخصی از تابستان امسال برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی اوتر وایلدز و بسته‌ی الحاقی جدید آن چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده