// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۵

تریلر گیم‌ پلی FIFA 22 با محوریت ویژگی‌های جدید بازی

ساعاتی پیش الکترونیک آرتز تریلر گیم‌پلی بازی FIFA 22 را منتشر کرد که درجریان آن شاهد گیم‌پلی بازی و توضیحاتی حول ویژگی‌های بازی هستیم.

FIFA 22 را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای کاربران علاقه‌مند به بازی‌های ورزشی دانست؛ آن هم زمانی که نسخه جدید، دارای ویژگی‌هایی مختص به نسل نهم است. یکی از ویژگی‌هایی که تابه‌امروز الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، سازنده و ناشر بازی، روی آن تمرکز بسیاری انجام داده، ویژگی هایپر موشن است که در جریان آن شاهد ضبط شدن تمامی حرکات‌های بازیکنان هستیم و در طول بازی، تمامی حرکات بازیکنان شکل و شمایل واقع‌گرایانه‌تری پیدا می‌کند.

به‌تازگی، الکترونیک آرتز تریلر جدیدی را از فیفا 22 منتشر کرده و در آن ویژگی هایپرموشن به‌همراه گیم‌پلی بازی به‌نمایش گذاشته شده است. درگذشته ساختار موشن کپچرهای بازی بدین شکل بود که حرکات و نمایش بازیکنان به‌صورت فردی ضبط می‌شد، این در حالی است که حال به‌واسطه‌ی هایپرموشن حرکات بازیکنان به‌صورت یازده علیه یازده (همانند یک بازی واقعی فوتبال) ضبط شده است.

از دیگر ویژگی‌های به‌نمایش درآمده هم می‌توان به Tactical AI اشاره کرد. ازاین‌رو در مواقع حساس شاهد عملکرد بهتر هوش‌مصنوعی هستیم. برای مثال مهاجم‌ها باتوجه به توپی که از هم‌تیمی‌های خود می‌گیرند، واکنش بهتر و واقع‌گرایانه‌تری را نشان می‌دهند. کاربران زومجی درادامه می‌توانند تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی FIFA 22 در تاریخ ۹ مهر ماه (یک اکتبر) عرضه می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده