نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۸

تصاویر و ویدویی از محیط‌های متنوع و مختلف در بازی Forza Horizon 5

استودیوی پلی‌گراند گیمز در تلاش است تا جهان بازی Forza Horizon 5 را با وسعت بیشتری ارایه دهد. از همین‌رو تصاویر و ویدیوی منتشر شده یازده بیوم متنوع در این اثر را نشان می‌دهند.

به‌تازگی استودیوی بازی‌سازی پلی‌گراند گیمز در جدیدترین قسمت از برنامه Forza Horizon 5: Let’s ¡Go به نمایش تنوع بیوم در بازی Forza Horizon 5 پرداخته است. براساس اطلاعات موجود و ویدیوی منتشر شده توسط تیم سازنده که می‌توانید ازطریق لینک یوتیوب آن را مشاهده کنید، در این بازی جهان‌باز و شبیه‌ساز ریسینگ از یازده بیوم از جنگل گرفته تا ساحل و شهر استفاده شده است. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی دیگر جهت مرور تمام بیو‌م‌ها و محیط‌های موجود در بازی را دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

هرکدام از مناطق موجود در بازی علاوه‌بر اینکه آب‌وهوای منحصربه‌فردی دارند، بلکه چشم‌انداز و حس‌وحال متفاوتی نیز به گیمرها القا خواهند کرد. به‌عنوان مثال حتی صدای چرخ‌های اتوموبیل حین رانندگی در یک جاده و مسیر احاطه شده با دره‌های سنگی درمقایسه با رانندگی در یک نواحی ساحلی مملو از درختان نخل و زمین‌های شنی کاملا متفاوت خواهد بود. مسیر کوهستانی و برفی بازی Forza Horizon 5

در همین زمینه دن آرکتا، کارگردان هنری بازی، توضیحات جالبی درخصوص نحوه بازتولید این مناطق در Forza Horizon 5 ارایه داده است. «تیم ما منابع خود را از مکان‌های واقعی جمع‌آوری کرده و تصاویر کانسپتی را که منعکس‌کننده زیبایی و بکر بودن یک بیوم خاص بوده ساخته است. در این راستا از تکنیک‌ فتوگرامتری (تصویرسنجی) به‌منظور بازتولید محیط با بیشترین دقت نیز استفاده کرده‌ایم. ما درنهایت ازطریق چشم‌اندازها و صداهایی که در هر موقعیت بازی با آن‌ها مواجه خواهید شد، زیبایی‌های جهان را وارد بازی کرده‌ایم. هدف ما از این اقدامات این بوده که در Forza Horizon 5 گیمر احساس زندگی در یک محیط خاص را داشته باشد.»

جاده خشک و کویری بازی Forza Horizon 5

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است بازی ریسینگ Forza Horizon 5 در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) برای پلتفرم پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و  ایکس باکس سری اس روانه بازار شود. جالب است بدانید که این بازی از همان روز عرضه دردسترس مشترکین سرویس ایکس باکس گیم‌ پس نیز قرار خواهد گرفت.

لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در رابطه با دستپخت جدید استودیوی پلی‌گراند گیمز را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده