// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۲

تاریخ انتشار بسته الحاقی The Siege of Paris بازی Assassin's Creed Valhalla

به‌تازگی تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی پولی بازی Assassin's Creed Valhalla مشخص شده است. این محتوا بازیکنان را به پاریس می‌برد.

چند ماه پیش بود که اولین بسته الحاقی پولی بازی Assassin's Creed Valhalla با نام Wrath of the Druids در دسترس بازیکنان قرار گرفت. جایی‌که ایوور برای جاجراجویی جدید خود وارد ایرلند شد. 

حال نوبت به دومین بسته الحاقی بازی رسیده است. The Siege of Paris نام دومین بسته الحاقی پولی بازی Assassin's Creed Valhalla است که در پاریس روایت می‌شود. درگذشته، تنها اعلام شده بود که این بسته الحاقی در تابستان عرضه می‌شود، اما حال یوبیسافت (Ubisoft) تاریخ انتشار دقیق بازی را در اختیار کاربران قرار داده است.

The Siege of Paris در تاریخ ۲۱ مرداد ماه (۱۲ اوت) در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین اشاره کنم که در جریان به‌روزرسانی امروز، پشتیبانی از بسته الحاقی ذکر شده به همراه محتویات رایگان دیگری به بازی Assassin's Creed Valhalla اضافه می‌شود. در ادامه توضیحات وبسایت رسمی یوبیسافت اعلام شده که فضای مورد نیاز برای آپدیت امروز روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس ۲۳.۷۹ گیگابایت، ۶.۸۵ گیگابایت روی پلی استیشن 5، بین ۱۵.۳ گیگابایت تا ۲۴.۵ گیگابایت روی پلی استیشن 4 (باتوجه‌به ریجن حساب کاربری شما متغیر است) و بین ۲۰.۴ گیگابایت الی ۳۱.۳۷ گیگابایت هم روی پی سی خواهد بود.

از دیگر محتویات ذکر شده در به‌روزرسانی مورد نظر هم می‌توان به تنظیمات مقیاس‌بندی سطح دشمنان اشاره کرد. به‌عبارتی مقیاس بندی سطح دشمنان در پنج سطح مختلف قرار می‌گیرد و می‌توانید باتوجه‌به نوع انتخاب خود، دشمنان را بیش‌ازپیش چالش‌برانگیز کنید. همچنین شمشیرهای One-Handed هم به بازی اضافه شده است. 

در انتها بد نیست اشاره‌ای هم به فستیوال Sigrbot داشته باشیم که از تاریخ هفت مرداد ماه (۲۹ ژوئیه) شروع می‌شود و تا تاریخ ۲۱ مرداد ماه هم ادامه دارد. در زیر می‌توانید تریلر مربوط‌به محتویات این فستیوال را مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول Assassin's Creed Valhalla هم می‌توان به اضافه شدن Discovery Tour در اواخر سال جاری میلادی اشاره کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده