// جمعه, ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۳

تعهد بازی Assassin’s Creed Infinity به ارائه تجربه های داستانی باکیفیت

یوبی‌سافت می‌گوید که بازی لایو سرویس Assassin’s Creed Infinity به DNA مجموعه اسسینز کرید وفادار می‌ماند و متعهد به ارائه‌ی تجربه‌های داستانی باکیفیت به گیمر است.

دیگر می‌دانیم که شرکت یوبیسافت می‌خواهد به‌جای عرضه‌ی نسخه‌های مختلف و پیاپی از مجموعه بازی Assassin’s Creed، با پروژه‌ی Assassin’s Creed Infinity یک سرویس یا پلتفرم آنلاین دائمی برای این سری به‌وجود بیاورد که مدام با گذر زمان محتواهای بیشتری به آن اضافه می‌شوند. دو تیم یوبیسافت Quebec و یوبیسافت Montreal با همراهی یکدیگر به مدیریت این بازی جدید می‌پردازند که البته هنوز چند سال تا عرضه‌ی آن باقی مانده است.

ولی یوبیسافت می‌گوید که ماهیت بازی Assassin’s Creed Infinity به‌عنوان یک لایو سرویس قرار نیست آن را از تجربه‌های مدنظر گیمرها دور کند. در حقیقت محتواهایی که با گذر زمان مدام به این بازی اضافه می‌شوند، تک‌نفره و داستان‌محور هستند. در حقیقت یوبی‌سافت به این پروژه که آن را هیجان‌انگیز و جاه‌طلبانه می‌داند، به چشم بستری جدید برای ارائه‌ی تجربه‌های داستانی باکیفیت به مخاطب نگاه می‌کند. گیمر به‌جای آن که مثلا هر دو سال سراغ خرید یک بازی Assassin’s Creed برود، هرچند وقت یک‌بار می‌تواند در این لایو سرویس منتظر دریافت یک تجربه‌ی داستانی جدید باشد.

چندین و چند روز قبل جیسون شرایر از بلومبرگ در گزارش تاییدشده‌ی خود گفته بود که نه فقط تنظیمات زمانی و مکانی تجربه‌های ارائه‌شده در این لایو سرویس که حتی گیم‌پلی برخی از آن‌ها نیز می‌تواند متفاوت با هم باشد. فرض کنید یک دستگاه Animus شرکت Abstergo را در اختیار دارید و می‌توانید در آن به تجربه‌ی بخش‌هایی از زندگی‌های اساسین‌های مختلف بپردازید. آیا واقعا یوبیسافت می‌تواند بازی Assassin’s Creed Infinity را تبدیل به یک لایو سرویس موفق و پرشده از تجربه‌های داستانی باکیفیت تک‌نفره کند؟ اکنون نمی‌دانیم. اما طرح اصلی شاید حالا به اندازه‌ی تصورات برخی از گیمرها طی چند هفته‌ی گذشته، فاجعه‌بار به‌نظر نرسد.

چند اساسین یوبیسافت در کنار یکدیگر مقابل لوگو مجموعه بازی AC

فردریک دوگی، مدیر مالی شرکت یوبیسافت توضیح می‌دهد: «در رابطه با پروژه‌ای که اکنون به اسم رمز Infinity شناخته می‌شود، ما برنامه‌هایی هیجان‌انگیز برای آینده داریم که می‌توانند نفوذ مجموعه بازی Assassin’s Creed بین مخاطب‌های مختلف و غنای میراث تجربه‌های داستانی آن را افزایش بدهند. این پروژه در مراحل آغازین تولید به سر می‌برد و یوبیسافت با گذر زمان اطلاعات بیشتری راجع به آن منتشر می‌کند.

به کمک Assassin’s Creed Infinity به‌جای اینکه پروژه به پروژه مشغول عوض کردن استودیو اصلی سازنده (بین یوبیسافت Quebec و یوبیسافت Montreal) باشیم، شدیدا باور داریم که فرصتی برای رشد یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های یوبیسافت را به‌دست می‌آوریم؛ با همکاری و یکپارچگی بیشتر از قبل. این‌گونه مجموعه بازی Assassin’s Creed با روشی جلو می‌رود که بیشتر از استودیوهای مختلف، متمرکز روی استعدادها و افراد فرماندهی‌کننده است. دیگر هیچ فرقی نمی‌کند که این انسان‌ها در کدام بخش از کدام شعبه‌ی یوبیسافت کار کنند».

نظر شما چیست؟ آیا حالا نسبت به این بازی لایو سرویس که چند سال بعد عرضه می‌شود، خوش‌بین‌تر هستید یا ساخت آن را یک گام بسیار غلط از سوی یوبیسافت برای مجموعه بازی Assassin’s Creed می‌دانید؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده