// جمعه, ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۱

اطلاعات بیشتر راجع به شخصیت Seer و فصل 10 بازی Apex Legends

فصل دهم بازی Apex Legends با نام Emergence تا چند روز دیگر از راه می‌رسد و حالا بیشتر می‌دانیم که ریسپاون چگونه می‌خواهد با آن مجددا گیمرها را سرگرم کند.

سیر به‌عنوان یک شخصیت Recon از توانایی‌های زیادی برخوردار است و به کمک دِرون خود می‌تواند یک تعقیب‌کننده‌ی مسلط بر مخفی‌کاری باشد. ریسپاون پس از پخش تریلر سینماتیک فصل ۱۰ بازی ایپکس لجندز در رویداد EA Play Live 2021 به ارائه‌ی اطلاعات بیشتر راجع به آن پرداخت. چد گرنیر، کارگردان بازی Apex Legends در رابطه با این کاراکتر قابل بازی جدید گفت: «به مانند شخصیت Bloodhound، شخصیت Seer هم به‌شدت متمرکز روی از پا درآوردن دشمن‌ها است. ولی او این کار را به شکلی متفاوت انجام می‌دهد و ابزار بسیار خاصی دارد.

وقتی با او مشغول نشانه‌گیری دقیق هستید، حسگر سنجش تپش قلب فعال می‌شود؛ تا به گیمر نشانه‌ای راجع به محل احتمالی دشمن بدهد. اگر فکر می‌کنید آن دشمن‌ها را پیدا کرده‌اید، از قابلیت تاکتیکی خود بهره ببرد. به این معنی که چند دِرون را بفرستید تا بروند و محل قرارگیری دشمن و مسیر حرکت وی را دنبال کنند. قابلیت آلتیمیت این شخصیت بسیار قدرتمند است؛ مخصوصا در شرایطی به‌خصوص از بازی Apex Legends.

شما می‌توانید ۱۰۰ها دِرون کوچک را به سمت دشمن بفرستید و با آن‌ها یک دیوار کره‌مانند در پیرامون محیط به وجود بیاورید. این‌گونه تمام بازیکن‌هایی که حتی با سرعت در آن فضای پوشش داده‌شده توسط دِرون‌ها مشغول جابه‌جایی هستند، ردیابی می‌شوند».

شخصیت‌های بازی Apex Legends

به‌گفته‌ی او با اینکه هم Bloodhound و هم Seer ردیاب هستند، برای مدل‌های متفاوتی از تعقیب ساخته شده‌اند. بلادهوند یک تعقیب‌کننده‌ی عالی برای شکار یک اسکوآد کامل است و بازیکن را با خود به انواع‌واقسام نقاط میدان نبرد می‌برد. ولی سیِر دقت بیشتری دارد و مدام می‌خواهد از اطلاعات گسترده‌ی خود بیشترین بهره را برای مسلط شدن روی دشمن ببرد.

این بازی‌ساز در ادامه‌ی صحبت‌های خود می‌گوید: «شخصیت Seer بیشتر یک لجند مخفی‌کاری‌محور است. شما با وی موفق به مشاهده‌ی فعل و انفعالات مختلف خواهید شد؛ به خاطر قدرت آلتیمیت او یا ایجاد همان فضای کروی با میکرودِرون‌ها. اگر شما به سرعت مشغول دویدن در محیط پوشش داده‌شده توسط آن‌ها باشید، از خود رد پا به جا می‌گذارید. ولی اگر به آرامی حرکت کنید، می‌توانید از شناسایی شدن خود جلوگیری به عمل بیاورید».

ایکِی آمادی وظیفه‌ی صداگذاری شخصیت سیر را برعهده گرفته است. او نقش لاک بازی Halo 5: Guardians، ومای بازی Rainbow Six Siege و یویک بازی Mass Effect 3 را بازی کرده است. البته کارنامه‌ی نقش‌آفرینی‌های او در دنیای بازی‌های ویدیویی تعداد قابل توجهی از محصولات را در خود جا داده است؛ نه فقط سه بازی نام‌برده.

فصل ۱۰ ایپیکس لجندز با اسم کامل بازی Apex Legends: Emergence در تاریخ ۳ آگست/اوت (۱۲ مرداد) آغاز می‌شود. البته ریسپاون طی روزهای آتی اطلاعات بیشتری نیز راجع به آن منتشر می‌کند. پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ پلتفرم‌های مقصد بازی بتل رویال ایپکس لجندز هستند. اما پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز می‌توانند با قابلیت Backward Compatibility مشغول تجربه‌ی این محصول استودیو Respawn Entertainment و شرکت الکترونیک آرتز شوند. یک نسخه‌ی مخصوص موبایل از بازی ایپکس لجندز طی سال ۲۰۲۲ میلادی به‌عنوان بازی آیفون و بازی اندروید عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده