نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

ویدیو جدید Company of Heroes 3 و نمایش نقشه بازی

ویدیویی جدید بازی Company of Heroes 3 نقشه و کلاس‌های این بازی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Company of Heroes 3 به تازگی معرفی شده و حالا استودیو Relic (رلیک) اطلاعاتی درباره نقشه‌ی بخش داستانی و کلاس‌های این بازی به دست داده است. بخش داستانی یا کمپین بازی در یک نقشه بزرگ روی می‌دهد که بازیکنان می‌توانند در آن به مبارزه، فتح و فتوح و از بین بردن دشمنان بپردازند. کاربر در بازی با دو نوع نیرو به‌نام‌های Companies (گروهان) و Detachments (دسته‌ها) مواجه خواهد بود.

گروهان‌ها نیروی اصلی‌ای هستند که در اختیار بازیکن قرار می‌گیرند و فهرست اعضای منحصر به خود را دارند و هر گروهان واجد توانایی‌ها و قابلیت‌هایی خودویژه است. برای نمونه بازیکن می‌تواند به‌کمک گروهان نیروی هوایی آمریکا حمله‌ای سهمگین علیه دشمن ترتیب دهد و به نیروهای چترباز نیز دسترسی داشته بود. گروهان‌ها همچنین با نبردهای کلاسیکِ مجموعه Company of Heroes و درگیری‌های پر زد و خورد سر و کار دارند. گروهان‌ها برای دسترسی داشتن به قابلیت‌ها و توانایی‌های بیشتر از کهنه‌سربازها و افسرها نیز بهره می‌برند.

از آن سو دسته‌ها واحدهای پشتیبانی کوچکی هستند که به شکل مستقل از گروهان‌‌ها فعالیت می‌کنند و تاثیراتی منحصر به‌خود روی ماموریت‌ها می‌گذارند. برای نمونه کاربر می‌تواند با فراخواندن یک دسته از پرستاران انگلیسی، نوار سلامتی نیروهای زخمی خود را احیا کند. یا اینکه با فراخواندن ناوی آمریکایی، خطوط آتش را روی دشمنان بگشاید. کاربر همچنین می‌تواند با استفاده از دسته‌ها حمله‌های پیش‌دستانه ترتیب دهد.

بازی Company of Heroes 3 در سال ۲۰۲۲ برای پی‌سی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید ویدیو جدید این بازی را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده