نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۱

رونمایی از لوگوی جدید استودیوی Sledgehammer Games

استودیوی Sledgehammer Games، یکی از توسعه‌دهندگان سری Call of Duty، به‌تازگی پیش‌از معرفی نسخه امسال این مجموعه از لوگوی جدید خود پرده‌برداری کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که به‌تازگی شایعاتی در مورد نام نسخه جدید Call of Duty که قرار است استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) آن را توسعه دهد، منتشر شده است. طبق حرف‌وحدیث‌ها و شایعات بازی Call of Duty: Vanguard ماه آینده قرار است به‌صورت رسمی معرفی شود. 

حال تیم سازنده در حال آماده کردن خود برای معرفی این نسخه از بازی است و در اقدام تازه خود از لوگوی جدید استودیوی اسلج‌همر گیمز به‌صورت رسمی رونمایی کرد.

طرفداران سرسخت مجموعه شوتر Call of Duty با استودیوی اسلج‌همر گیمز به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان این سری آشنایی دارند. احتمالا در جریان هستید که این استودیوی آمریکایی در سال ۲۰۲۰ نقشی در ساخت بازی Call of Duty: Black Ops Cold War نداشت و دو استودیوی تری آرک (Treyarch) و Raven Software این وظیفه را برعهده گرفته بودند.

حال اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر مخصوصا سری Call of Duty هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص نسخه امسال بازی باتوجه به سابقه استودیوی اسلج‌همر گیمز را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده