نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱

تجربه رایگان بازی Two Point Hospital در نینتندو سوییچ

شعبه‌ی اروپایی نینتندو از راه‌یابی بازی Two Point Hospital به بخش Game Trails و امکان تجربه‌ی رایگان آن در نینتندو سوییچ خبر داد.

شرکت نینتندو اخیراً اعلام کرد که بازی Two Point Hospital برای یک هفته رایگان خواهد شد و کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند در بازه‌ی زمانی ۶ تا ۱۷ مرداد (۲۸ جولای تا ۸ اوت) بدون پرداخت هزینه‌ای به تجربه‌ی آن بپردازند. شعبه‌ی اروپایی نینتندو با انتشار توییتی این خبر را رسماً اعلام و رسانه‌ی نینتندولایف پیش از همه آن را گزارش کرد.

بازی Two Point Hospital به بخش Game Trials راه خواهد یافت که به مشترکان سرویس آنلاین نینتندو امکان تجربه‌ی نسخه‌ی کامل بازی برای مدت محدودی را می‌دهد. کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند به‌سراغ بازی Among Us نیز بروند که تا تاریخ ۷ مرداد (۲۹ جولای) رایگان خواهد بود. هنوز معلوم نیست که آیا بازی Two Point Hospital تنها در منطقه‌ی اروپا به رایگان در دسترس است یا کاربران سایر مناطق نیز می‌توانند از این پیشنهاد ویژه بهره‌مند شوند.

بازی Two Point Hospital یک اثر شبیه‌ساز است که وظیفه‌ی اداره‌ی یک بیمارستان را به بازیکنان محول می‌کند. توسعه‌دهندگان اخیراً بازی Two Point Campus را معرفی کردند که در سال ۲۰۲۲ برای تمام پلتفرم‌های اصلی منتشر خواهد شد.. شما می‌توانید در صورت تمایل بررسی بازی Two Point Hospital را در زومجی مطالعه کنید. این بازی درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده