نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۱

تریلر داستانی بسته الحاقی Iki Island بازی Ghost of Tsushima

سونی تریلر جدیدی از بازی Ghost of Tsushima: Director's Cut را منتشر کرده که نگاه اولیه‌ای به محتوای جدید Iki Island در نسخه کارگردان این بازی دارد.

Iki Island نام DLC جدید بازی Ghost of Tsushima است که منحصراً در نسخه Director's Cut این بازی در دسترس قرار خواهد داشت. در این بخش، شاهد سفر جین به جزیره‌ی Iki هستیم که تهدید متفاوتی از مغول‌ها در آن درحال شکل گرفتن است. تریلری که در ادامه مشاهده می‌کنید، اولین نگاه از محتوای داستانی این بسته را به شما خواهد داد.

دانلود از آپارات

علاوه‌براین، جزیره Iki میزبان مأموریت‌های جانبی جدید، تجهیزات و رازهای بیشتری در دنیای فوق‌العاده‌ی این بازی اکشن و ماجراجویی خواهد بود. توسعه‌دهندگان ساکر پانچ در متن معرفی رسمی این DLC می‌نویسند:

«سفر جین زمانی آغاز می‌شود که او از قبیله‌ی مرموزی که در جزیره Iki مستقر شده، مطلع می‌شود. این قبیله توسط یک شمن مورد احترام به نام آنخسار خاتون رهبری می‌شود که در میان افراد خود به «عقاب» معروف است. او به‌عنوان یک شمن و خاتون، نه‌تنها فاتح سرزمین‌ها، بلکه تسخیر کننده‌ی ارواح است که خطری بی‌سابقه را برای جین و مردم او ایجاد خواهد کرد.»

در ادامه‌ی این متن نوشته شده:

«برداشت تخیلی ما از افسانه‌های جزیره Iki داستان متضادی از افسانه‌ی سوشیما را ارائه می‌کند. این جزیره سرزمینی وحشی، بی قانون و مملؤ از جانیتکاران و متجاوزان است که وحشت خاطرات جنگ و وحشی گیری‌های آن در یادها نقش بسته است. سامورایی‌ها سال‌ها است که کنترل این منطقه را در دست ندارند و جین باوجود تمام مهارت‌هایی که دارد، نمی‌تواند به‌تنهایی با مغول‌ها مقابله کند. او در این راه مجبور به همکاری با شخصیت‌های ناخوشایند می‌شود که برای نبرد با «عقاب» به آن‌ها نیاز خواهد داشت.»

نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Ghost of Tsushima Director's Cut

اساساً محتوای Iki Island را به‌عنوان تجربه‌ی بیشتری از بازی جذاب Ghost of Tsushima در ذهن داریم. اخیراً یکی از تست‌ کننده‌های تضمین کیفیت بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut ادعا کرده که جزیره جدید Iki حدوداً ۱۵ تا ۲۰ ساعت زمان گیم‌پلی بیشتر را به بازی اضافه می‌کند.

زومجی در نقد بررسی بازی Ghost of Tsushima امتیاز عالی ۹ را به این بازی اختصاص داده است. علی گودرزی در این مقاله می‌نویسد: «گوست او سوشیما نه‌تنها رویای دیرینه‌ی سامورایی شدن در جهان بازی‌ها را برآورده می‌کند، بلکه به یکی از برترین آثار جهان‌باز نسل هشتم نیز تبدیل می‌شود.» این بازی هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل دریافت است. Ghost of Tsushima: Director’s Cut نیز قرار است در تاریخ ۲۰ اوت (۲۹ مرداد) منتشر شود.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده