// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۰

واکنش منتقدین به بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD

چندی پیش بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین کسب کند. 

درست زمانی‌که کاربران منتظر رونمایی از دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild بودند، نینتندو اعلام کرد که The Legend of Zelda: Skyward Sword ریمستر و در تابستان هم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه ریمستر شده Skyward Sword از نظر گیم‌پلی مطابق با جوی‌کان‌های نینتندو سوییچ طراحی شده تا کاربران قدیمی هم بتوانند تجربه‌ی جدیدی را کسب کنند. 

همچنین از نظر بصری شاهد کیفیت بالای بافت‌ها هستیم. بااین‌حال The Legend of Zelda: Skyward Sword اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا از نظر داستانی، اولین نسخه از سری زلدا به حساب می‌آید و نحوه رسیدن لینک به Master Sword را نشان می‌دهد. ازطرفی، نینتندو برای خلق Breath of the Wild از این نسخه الهام بسیاری گرفته است. 

مدتی پیش The Legend of Zelda: Skyward Sword HD روانه بازار شد و میانگین نمرات هم منتشر شد که شاهد بازخوردهای خوبی هستیم. در ادامه کاربران می‌توانند بخشی از واکنش‌های منتقدین به بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD را در زومجی مطالعه و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارند. 

The Legend of Zelda: Skyward Sword HD

  • سازنده: نینتندو
  • ناشر: نینتندو
  • سبک: نقش آفرینی
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ

بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD

گاد ایز گیک: ۹۵ از ۱۰۰

Skyward Sword HD در بعضی از بخش‌ها من را احمق فرض می‌کند، اما بسیار خوشحال هستم که یک فرصت دیگر دادم. این بهترین نسخه از یک بازی کاملا برجسته است.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

The Legend of Zelda: Skyward Sword HD یک ماجراجویی بسیار خوب از مجموعه زلدا است که حال حسابی قدیمی شده است. 

گیمزرادار+: ۸۰ از ۱۰۰

Skyward Sword HD به یکی از دست کم گرفته شده‌ترین بازی‌های مجموعه زلدا یک فرصت دوباره می‌دهد. این الماسی است که کمتر از جد و اندازه خود مورد تعریف و تمجید قرار گرفته و به‌واسطه‌ی المان‌های خود فضای آرامش‌بخشی را به‌وجود آورده است. بااین‌حال Skyward Sword مشکلات مختلفی است که خود را در لحظات مختلف بازی به‌نمایش می‌گذارند. بااین‌تفاسیر همچنان ماجراجویی با لینک و نجات هایرول به‌واسطه‌ی کامل کردن سیاه‌چاله‌ها و کشتن باس‌های چالش‌برانگیز، لذت بخش است. 

گیم اینفورمر: ۸۰ از ۱۰۰

در بعضی از جهات، Skyward Sword پایان یک دوره به‌نظر می‌رسد. این بازی از ساختاری استفاده می‌کند که در سال ۱۹۹۸ با The Legend of Zelda: Ocarina of Time به‌وجود آمد و همچنین آخرین نسخه‌ای است که از این ساختار استفاده می‌کند، زیرا Breath of the Wild مسیر جدیدی را درپیش گرفت. از بعضی از جهات، Skyward Sword لایه‌ها و فرمول Ocarina of Time را در بهترین حالت ممکن قرار داده است و ازطرفی، دارای محتویات و المان‌هایی است که وجود آن‌ها اصلا ضرورتی در بازی ندارد. جدا از تمامی این موارد و باوجود آپدیت شدن این بازی از نظر ظاهری و گیم‌پلی، Skyward Sword همچنان دور از تبدیل شدن به بهترین نسخه از این مجموعه برای من است، اما این بهترین راه برای تجربه یک الماس لکه‌دار شده‌ است. 

گاردین: ۸۰ از ۱۰۰

نینتندو با نشان دادن Skyward Sword به‌عنوان یک نمونه اولیه برای Breath of the Wild، یک کار غیرمتقاعد کننده‌ای را انجام داده و تازه‌واردها را جدای از اینکه ناامید می‌‌کند، حتی جذابیت اصلی Skyward Sword را هم کم کرده است. سخت است که به دو بازی از مجموعه زلدا نگاه کنی که کمتر شبیه‌به یکدیگر هستند. یکی از آن‌ها شما را در آزادی عملی وسیع و غیرقابل وصف قرار می‌دهد و دیگری، شامل بالا و پایین‌های متعددی شده و دارای بهترین نوع پازل و معما است. دراین‌میان شباهت‌هایی هم وجود دارد که پرواز کردن درآسمان و مشاهده آن در Breath of the Wild یکی از آن‌ها است. بااین‌حال Skyward Sowrd یک بازی کمتر جاه‌طلبانه‌ای به‌نظر می‌رسد و صادقانه بگویم، پس از Breath of the Wild کدام بازی بدین شکل نیست؟ شاید این ریمستر یک قدم رو به عقب باشد، اما لینک همچنان شمشیر خود را با افتخار بالا نگه داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده